Var såååå tæt på at tage en G-test her til morgen...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Ann Christina

Hej alle på dette forum.

Synes lige jeg ville kigge forbi, nu hvor min kæreste og jeg prøver

Jeg er i dag på dag 37 og har stadig ikke fået min mens. (kender ikke 100% min cyklus endnu, da det ikke er så lang tid siden, jeg gik af p-pillerne, men mener den bør ligge omkring de 30-32 dage) Så jeg havde SÅÅÅÅ meget lyst til at teste igen her til morgen (testede i forgårs og den var negativ - øv, øv...), men har besluttet at vente til på søndag, hvis mrs. Mens stadig ikke har besøgt mig der... Men der er laaaang ventetid til søndag, og især når jeg har nogle symptomer på graviditet - ømme brystvorter, enorm træthed, ændret udflåd mm.

Min største bekymring er imidlertid, om jeg bilder mig selv ind at jeg er gravid, og på baggrund heraf får disse symptomer?! Synes jo ellers bare at symptomerne er ret stærke i sig selv, men man har jo hørt om ovenstående...!

Er der nogle, der har oplevet netop at gå med en fornemmelse af at være gravid, men stadig bekymre sig om det mon var indbilt??? - Og så skal de jo helst have været gravid - det er klart - så satser jeg på jeg også er det  hehe...

På forhånd mange tak for svarene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Ann Christina

Det skal lige tilføjes: andre må også meget gerne kommentere på mit indlæg - alle de erfaringer der kan opdrives ville være lækkert!  Takker...!

Anmeld

20. september 2011

Nitz - <3 David

Jeg har "desværre" ikke selv oplevet det.. men ville da alligevel sende et par krydset fingre afsted

Håber du står med en positiv test i weekenden..

Anmeld

20. september 2011

Ann Christina

Tak Nitz - det håber jeg også  Måske kan jeg ikke vente med at teste - det er næsten uudholdeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.