Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puster en masse ve-støv i din retning. *.*.*.*.*.*
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Georgia skriver: Wooooow - hvordan kan man sidde her med veerHeld og lykke
Wooooow - hvordan kan man sidde her med veerHeld og lykke
ihh søde Malene sender ve-støv til dig, alt hvad jeg kan så lykkedes det måske alligevel for en af os at føde inden termin hold os opdateret ikk? ihh hvor er det spændende.. hold da op hvor der sker en mase idag
Maalene skriver: Der er dæleme godt nok gang i den i dag Men hvis I har mere ve-støv tilovers, så send lige lidt i denne retning Har veer med 4 min. mellemrum, som varer 1 - 1½ minut, har jeg haft de sidste par timer, så kan være jeg lige giver FG et kald inden jeg går i seng
Der er dæleme godt nok gang i den i dag Men hvis I har mere ve-støv tilovers, så send lige lidt i denne retning Har veer med 4 min. mellemrum, som varer 1 - 1½ minut, har jeg haft de sidste par timer, så kan være jeg lige giver FG et kald inden jeg går i seng
Hold da op! Nu sker der sq da noget i septembergruppen hehe. Sender alt det vestøv afsted jeg kan! Glæder mig til opdatering. Kram
Maalene skriver:Der er dæleme godt nok gang i den i dag Men hvis I har mere ve-støv tilovers, så send lige lidt i denne retning Har veer med 4 min. mellemrum, som varer 1 - 1½ minut, har jeg haft de sidste par timer, så kan være jeg lige giver FG et kald inden jeg går i seng
Uhhh jeg tænkte faktisk på dig for en halv time siden, og ville skrive til dig Jeg sender en masse på din vej Kender en anden der også kommer til at føde i nat/morgen Uhh to babyer wii. Vil tænke på jer smukke.
sådan... god fødsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128