Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hep hep hep!
Sikke da I kan idag!
Det kan være vi skal have gang i en afstemning om hvem, der føder først!
Rigtig god fødsel!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: god fødsel til dig
god fødsel til dig
Baby-støv skriver: vestøv afsted til dig... *******************''''
vestøv afsted til dig... *******************''''
morethanperfect skriver: Det gør de ikke Det kan jeg mærke
Det gør de ikke Det kan jeg mærke
Maalene skriver: Der er dæleme godt nok gang i den i dag Men hvis I har mere ve-støv tilovers, så send lige lidt i denne retning Har veer med 4 min. mellemrum, som varer 1 - 1½ minut, har jeg haft de sidste par timer, så kan være jeg lige giver FG et kald inden jeg går i seng
Der er dæleme godt nok gang i den i dag Men hvis I har mere ve-støv tilovers, så send lige lidt i denne retning Har veer med 4 min. mellemrum, som varer 1 - 1½ minut, har jeg haft de sidste par timer, så kan være jeg lige giver FG et kald inden jeg går i seng
Holy Ballony..een til LOOOL
Ja selvfølgelig sveske..masser af vestøv herfra
Og sov godt!!! (Hvis du kan)
KærligstSussie(Som har et helt lager af vestøv i kælderen)
*Puuuuuuuuuuuust* Du får lige en hel spandfuld vestøv herfra
HEP HEP HEP...!!!! *Puuuuuster en masse ve-støv din vej* Ja det var da spændende med alt den ve-race der er i omløb Nu vil jeg osse godt snart føde...!!!!
Frk-Lotusblomst skriver: Masser af vestøv afsted herfra..
Masser af vestøv afsted herfra..
VE STØØØV
Maalene skriver:Der er dæleme godt nok gang i den i dag Men hvis I har mere ve-støv tilovers, så send lige lidt i denne retning Har veer med 4 min. mellemrum, som varer 1 - 1½ minut, har jeg haft de sidste par timer, så kan være jeg lige giver FG et kald inden jeg går i seng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128