Gravid uden de vilde tegn på det ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Er der nogen af jer der har været gravid uden de vilde tegn på det ?

Jeg har siden p pille stop for 8 måneder siden, haft stikkende og prikkende fornemmelse i underlivet op til mens, har også prøvet at have ømme bryster, men ingen graviditet. sådan har det faktisk været hver eneste gang, og jeg har mærket efter alle mulige små tegn, men nej, stadig ingen graviditet.

Denne måned oplever jeg det så helt anderledes. Ingen stikken og prikken inden, lige et par lette mens smerter ind imellem, men det er det.

Så tænker, bare den er der denne gang, nu når det er modsat alle de andre gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg har siden p pille stop for 8 måneder siden, haft stikkende og prikkende fornemmelse i underlivet op til mens, har også prøvet at have ømme bryster, men ingen graviditet. sådan har det faktisk været hver eneste gang, og jeg har mærket efter alle mulige små tegn, men nej, stadig ingen graviditet.

Denne måned oplever jeg det så helt anderledes. Ingen stikken og prikken inden, lige et par lette mens smerter ind imellem, men det er det.

Så tænker, bare den er der denne gang, nu når det er modsat alle de andre gange.

Den røg hurtigt væk

Anmeld

19. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa

Havde det selv sådan.. 

Jeg plejede at have ømme bryster og stærke mens smerter inden jeg havde det.. 
Denne gang var mens smerterne mildere og min bryster var SLET IKKE ømme.. Og har lige testet positivt.. Dog har jeg fået lidt aften kvalme, træthed og mere træthed omkring 4+0..

Så hvis det er tid til det, så få testet  

Anmeld

19. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Havde det også sådan  Mens. smerter, men mens. kom dog alligevel aldrig Det er først nu (Uge 22) at jeg bøvler lidt med noget halsbrand og smerter i lænden og ømme bryster..

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Havde det selv sådan.. 

Jeg plejede at have ømme bryster og stærke mens smerter inden jeg havde det.. 
Denne gang var mens smerterne mildere og min bryster var SLET IKKE ømme.. Og har lige testet positivt.. Dog har jeg fået lidt aften kvalme, træthed og mere træthed omkring 4+0..

Så hvis det er tid til det, så få testet  

Så er der da håb. Det er ligesom om min krop slapper meget mere af denne gang.

Jeg har også pludselig fået svamp, det har jeg haft før, men for ti år siden. Så tænker om det kan være en graviditet der er årsag til det. Det har man jo læst om.

Jeg har egentlig først testdag imorgen/onsdag, så tør ikke endnu.

Anmeld

19. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa

Er i uge 6 med mit andet barn, og jeg har denne gang ikke en bjælde symptomer bortset fra en anelse kvalme og lidt murren i underlivet...så jo det kan lade sig gøre.

Held og lykke

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er i uge 6 med mit andet barn, og jeg har denne gang ikke en bjælde symptomer bortset fra en anelse kvalme og lidt murren i underlivet...så jo det kan lade sig gøre.

Held og lykke

Tak for det

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Havde det også sådan  Mens. smerter, men mens. kom dog alligevel aldrig Det er først nu (Uge 22) at jeg bøvler lidt med noget halsbrand og smerter i lænden og ømme bryster..

Føler mig dog mere træt, uden egentlig at sove ordentlig. Og bliver hurtigt sulten igen efter jeg har spist. Men ellers ikke noget vildt.

Anmeld

20. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Føler mig dog mere træt, uden egentlig at sove ordentlig. Og bliver hurtigt sulten igen efter jeg har spist. Men ellers ikke noget vildt.

Ja sådan har jeg det også  (mig fra det andet indlæg, der er i uge 6 uden en bjælde symptomer)

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja sådan har jeg det også  (mig fra det andet indlæg, der er i uge 6 uden en bjælde symptomer)

I dag har jeg så mens smerter, som om mens kan komme hvornår det skal være. Den har bare at blive væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.