Lidt hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Juniors mor

Måske i tøser kan komme med lidt hjælp og inspiration til os. Vi aner ikke hvad vi skal kalde Julies lillebror - der er godt nok 4 uger til termin, men vi har bare INGEN navne vi er enige om. Så gode ideer modtages med kyshånd.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Astrid P

Jeg kan godt lide navnet Jonathan. Julie og Jonathan kunne godt lyde fint sammen hvis man er til ens forbogstaver.

Ellers er der en flok af mine yndlingsnavne her:
Karl
Albert
Viggo
Sofus
(Jeg kan godt se at det er nogle rigtig gamle bonde-navne jeg har...)

Ellers er der jo de fine drengenavne her fra juligruppen på baby.dk, som fx:
Simon
Rasmus
Viktor
Malthe
Emil
Og alle de andre skønne drengebørn!

Anmeld

22. januar 2009

Susan1978

jonas - går godt til Julie..
oliver
bertram
Ask - det skulle Emil ha heddet..

Anmeld

22. januar 2009

Tynen

Jeg er helt vild med Viktor (Og ja, det skal være med K, hvis jeg havde en dreng ) og Tobias.
Ellers har jeg lidt en svaghed for.. Ej, det er lidt pinligt, men havde simpelthen den bedste kollega der hed det.. Here goes: Paw

Håber I bliver enige om noget
.. Ellers kan du jo altid finde inspiration fra DUM, som du jo så godt kan lide - Lav en hyldest og kald ham Tino

Anmeld

22. januar 2009

Anja

Mine favoritter, hvis jeg en dag skulle få en dreng mere er:

Villum
Asger
Mikkel

- og selvfølgelig Jonas og Elias

Anmeld

22. januar 2009

Mary

Villum står også på min drengenavnsliste Frederik, Bertil, Karl, Johannes, August, Villads, Halfdan, Sigurd, Esben, Jeppe, Conrad, Adrian og Bertram er mine favoritter. Frederik, Conrad og Bertil passer godt til Julie synes jeg.

Anmeld

22. januar 2009

BellaT

Nu ved jeg ikke om du vil have at navnet skal passe sammen med Julie, men laver lige lidt brainstorm:

Julie & Tristan - Julie & Benjamin - Julie & Elias - Julie & Jeppe - Julie & Julius (he he, eeejjj vel....) - Julie & Silas.

Ej, jeg er bare tom nu. Vender nok tilbage senere med flere navne...

Anmeld

22. januar 2009

BellaT

Lucas, Luka, Theodor, Mark, Marc, Marcus....

Anmeld

23. januar 2009

Nadi

Der er kommet nogle rigtig gode navne, så jeg er helt blank men ellers er den her hjemmeside altså noget inspirerende

www.navnesnak.dk

Håber I finder et navn, ved selv hvor svært det er og vi venter ikke engang nummer to endnu

Anmeld

23. januar 2009

Rasmine

Bertil, kan jeg rigtig godt lide, måske fordi jeg havde en chef, en fantastisk én, engang, som hed det.

Christian er også én af mine favoritter, min morfar hed det.
(men og med jeg har en ekskæreste som hedder det, synes jeg måske ikke det var så passende, til Rasmus.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.