Wulffi89 skriver:
Slet ingen der kan hjælpe mig igang?
Det kommer an på hvad og hvordan du vil gøre det
Du kan tabe dig vha kosten (selvfølgelig skal det altid være kosten - men jeg tænker KUN kosten) og der har jeg hørt meget godt om madlog.dk 
Måden jeg gør det på er masser af motion. Jeg laver konditionstræning i mortionscenter 5 gange om ugen + cykler til og fra arbejde (16 km i alt) og styrketræner 20 min 3 gange om ugen. Min kost består til frokost og aftensmad af en halv tallerken grønt og ellers spiser jeg det samme som de andre. Det må bare kun fylde den anden halvdel
Desuden spiser jeg 6-8 gange om dagen for at forøge forbrændingen. Et knækbrød med ost, et stykke frugt eller en lille youghurt.
"Ulempen" ved den måde jeg gør det på er at man ikke helt kan bruge vægten som indikator på hvor meget jeg taber mig, da jeg opbygger muskler, og de vejer jo mere end fedt. Dvs at jeg måler mig på lår, talje, hofte, bryst, overarme og min "mor-delle" Desuden får jeg målt min fedt, vand og muskel % hver 4 uge 
Det drejer sig om at finde den måde, som passer til en selv og at man har det godt
Undersøg de forskellige muligheder som findes, og find hvad der passer til lige netop dig og din dagligdag.
Anmeld