mislykket abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

jamen forstår det ikke for på afdelingen sagde de at man skulle have smerter, måske ikke meget det er jo forskelligt fra person til person, men nogen... og jeg har INGEN.

Og man burde da i det mindste bløde bare det der svarer til en alm. mens... men det gør jeg heller ikke..

Har siden lørdag kun blødt 2½ bind og de var ikke fyldte eller noget.. forstår det bare ikke.

nej det kan jeg godt forstå det virker os meget mærkeligt.. men håber da de finder ud af det.. men har du fået taget blodprøver??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

nej det kan jeg godt forstå det virker os meget mærkeligt.. men håber da de finder ud af det.. men har du fået taget blodprøver??

Ja har fået taget en fredag inden jeg tog pillerne, Også en i dag også skal jeg have taget en til fredag. så får først svar på mandag.

Anmeld

19. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Ja har fået taget en fredag inden jeg tog pillerne, Også en i dag også skal jeg have taget en til fredag. så får først svar på mandag.

øv det var lang tid og skulle gå i uvished..  

Anmeld

19. september 2011

ano14316

Anonym skriver:

Det er bare så svært når man ikke ved hvad man venter på, om man skal møllen igennem igen eller hvad.. problemet er bare at de ikke kan foretage en kirugisk abort på mig da jeg slet ikke er langt nok henne til det endnu.

Og mener ikke det med at det hele ikke kommer ud det er der en del der prøver, men det med at barnet rent faktisk overlever.

Og så bliver jeg så meget i tvivl om det nu også er det rigtige jeg har gjort..

Det må bar være så hårdt for dig.. 

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

øv det var lang tid og skulle gå i uvished..  

Ja meget... ved ikke hvor hurtigt den stiger eller falder for de ville måske ringe med svar på de første 2 blodprøver men ved ikke om man kan se nogen forskel fra fredag til mandag?

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Det må bar være så hårdt for dig.. 

Det er det også det er slet ikke til at holde ud..!

Og grunden til jeg fik en abort er at min kæreste ikke følte sig klar lige pt, men nu har han ændret mening og jeg aner ikke hvor jeg står og ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Det er hæsligt.

Anmeld

19. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Ja meget... ved ikke hvor hurtigt den stiger eller falder for de ville måske ringe med svar på de første 2 blodprøver men ved ikke om man kan se nogen forskel fra fredag til mandag?

det ved jeg faktisk ikke.. da jeg tog abort dengang i 07 fik jeg taget det pille der man skal sluge også skulle jeg komme dagen efter og få stukket de to piller op i skeden.. også skulle jeg blive der i nogen timer.. til jeg begyndte og bløde og alt det der.. også blev jeg sendt hjem og den dag jeg skulle sluge pillen fik jeg taget blodprøver og to uger efter skulle jeg komme igen og få taget nye.. 

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

det ved jeg faktisk ikke.. da jeg tog abort dengang i 07 fik jeg taget det pille der man skal sluge også skulle jeg komme dagen efter og få stukket de to piller op i skeden.. også skulle jeg blive der i nogen timer.. til jeg begyndte og bløde og alt det der.. også blev jeg sendt hjem og den dag jeg skulle sluge pillen fik jeg taget blodprøver og to uger efter skulle jeg komme igen og få taget nye.. 

Det samme her... Kom dog bare hjem efter at have slugt den første og skulle så selv ligge de 2 andre op... også skal jeg jo så have taget blodprøve fredag...

Anmeld

19. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Det samme her... Kom dog bare hjem efter at have slugt den første og skulle så selv ligge de 2 andre op... også skal jeg jo så have taget blodprøve fredag...

jeg kom os hjem efter havde slugt den pille men skulle komme igen dagen efter.. og få de to andre op.. også blive nogen timer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.