mislykket abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.654 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der har prøvet at få foretaget en abort hvor det ikke er lykkedes?

Sidder måske i den situation og ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Nitz - <3 David

Jeg har ikke selv oplevet det..

Men jeg så i Qtv at der var en ung pige der fik en abort.. og fandt så ud af 3 mdr senere at hun stadig var gravid.. der havde været tvillinger, men de havde kun fjernet det ene foster :s

Hvorfor tror du det er mislykkeds?  her fra..

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik en medicinsk abort i weekenden, har endnu ikke haft ondt og bløder kun meget lidt.

Ringede til sygehuset i dag hvor jeg kom til scanning for at tjekke men da jeg ikke ret langt henne kunne de ikke se noget hverken i fredags da jeg var derinde og ej heller i dag.

Der er nu taget blodprøve for at tjekke om mit HCG falder eller stiger men får først svar på mandag.. Ventetiden er så forfærdeligt lang

Anmeld

19. september 2011

ano14316

Anonym skriver:

Jeg fik en medicinsk abort i weekenden, har endnu ikke haft ondt og bløder kun meget lidt.

Ringede til sygehuset i dag hvor jeg kom til scanning for at tjekke men da jeg ikke ret langt henne kunne de ikke se noget hverken i fredags da jeg var derinde og ej heller i dag.

Der er nu taget blodprøve for at tjekke om mit HCG falder eller stiger men får først svar på mandag.. Ventetiden er så forfærdeligt lang

Jeg har en veninde der har prøvet det.. 

hun fik færst en midicinsk abort, som ikke havde virket, og så fik hun en kirugisk bagefter.. 

Anmeld

19. september 2011

LouiseRH

Først og fremmest kæmpe

Har ikke selv stået i situationen, men kan forstå at det må være hårdt for dig
Men der er vel ikke andet at gøre end at prøve at få tankerne lidt væk og vente til du får svar.

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Det er bare så svært når man ikke ved hvad man venter på, om man skal møllen igennem igen eller hvad.. problemet er bare at de ikke kan foretage en kirugisk abort på mig da jeg slet ikke er langt nok henne til det endnu.

Og mener ikke det med at det hele ikke kommer ud det er der en del der prøver, men det med at barnet rent faktisk overlever.

Og så bliver jeg så meget i tvivl om det nu også er det rigtige jeg har gjort..

Anmeld

19. september 2011

MorTilEn2013Dreng

hvor langt skulle du være henne ??

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

hvor langt skulle du være henne ??

Max 5 uge...

Anmeld

19. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Max 5 uge...

tænker det kan være derfor du ikke bløder så meget.. jeg var 7 uger henne dengang jeg tog abort og det var præcis det sammen.. altså der blødte det heller ikke helt vildt.. men havde dog mange smerter.. 

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

tænker det kan være derfor du ikke bløder så meget.. jeg var 7 uger henne dengang jeg tog abort og det var præcis det sammen.. altså der blødte det heller ikke helt vildt.. men havde dog mange smerter.. 

jamen forstår det ikke for på afdelingen sagde de at man skulle have smerter, måske ikke meget det er jo forskelligt fra person til person, men nogen... og jeg har INGEN.

Og man burde da i det mindste bløde bare det der svarer til en alm. mens... men det gør jeg heller ikke..

Har siden lørdag kun blødt 2½ bind og de var ikke fyldte eller noget.. forstår det bare ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.