blærebetændelse eller baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.752 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. september 2011

NJN

Jeg tisser hele tiden, når jeg har tisset, så får jeg lidt mens smerter, men det går hurtigt over.  

Jeg har aldrig haft blærebetændelse før, så jeg ved slet ikke hvordan sådan noget mærkes?? Kunne det lyde som blærebetændelse eller lyder det mere som om der gemmer sig en lille baby?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

freiasmor

NJN skriver:

Jeg tisser hele tiden, når jeg har tisset, så får jeg lidt mens smerter, men det går hurtigt over.  

Jeg har aldrig haft blærebetændelse før, så jeg ved slet ikke hvordan sådan noget mærkes?? Kunne det lyde som blærebetændelse eller lyder det mere som om der gemmer sig en lille baby?  

da jeg havde blærebetændelse fik jeg "smerte" i højre side (ved blindtarmen), og jeg havde ikke mens agtige fornemmelser efter jeg havde tisset,... men ja min tissetrang var blevet lidt mere vild (forstås på den måde med at jeg skulle tisse heelt vildt..)
jeg havde aldrig de stationære symptomer som knust glas fornemmelse når man tissede..

da jeg var gravid : skulle jeg tisse hele tiden nærmest, og havde faktisk svien når jeg sku tisse (men ik blærebetændelse), og havde niv og jag i underlivet og var sulten hele tiden til trods for at jeg egentlig var mæt s:

men krydser da fingre for at du er gravid

Anmeld

19. september 2011

SussieThyssen

NJN skriver:

For de fleste ikke-gravide føles en blærebetændelse normalt som en rigtig væmmelig halsbetændelse, der er flyttet ned i den anden ende
Så mon ikke du måske skulle have en bebs på bedding??
Jeg har altid rendt og tisset hele tiden, når jeg har været nygravid LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. september 2011

NJN

Zebraen skriver:

da jeg havde blærebetændelse fik jeg "smerte" i højre side (ved blindtarmen), og jeg havde ikke mens agtige fornemmelser efter jeg havde tisset,... men ja min tissetrang var blevet lidt mere vild (forstås på den måde med at jeg skulle tisse heelt vildt..)
jeg havde aldrig de stationære symptomer som knust glas fornemmelse når man tissede..

da jeg var gravid : skulle jeg tisse hele tiden nærmest, og havde faktisk svien når jeg sku tisse (men ik blærebetændelse), og havde niv og jag i underlivet og var sulten hele tiden til trods for at jeg egentlig var mæt s:

men krydser da fingre for at du er gravid

tak for svar, jeg tester imorgen tidlig så må vi se om det er blærebetændelse eller baby.  

Anmeld

19. september 2011

NJN

SussieThyssen skriver:

For de fleste ikke-gravide føles en blærebetændelse normalt som en rigtig væmmelig halsbetændelse, der er flyttet ned i den anden ende
Så mon ikke du måske skulle have en bebs på bedding??
Jeg har altid rendt og tisset hele tiden, når jeg har været nygravid LOL

Kærligst
Sussie

Tak for svar, det kunne godt tænkes da det ikke kun er tisseren den er gal med.. lol hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.