Stærk kvalme før mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blev du gravid efter at have haft kvalme før mens.?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.943 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Anonym trådstarter

Vi er netop begyndt PB. Og har været intime under ÆL. Nu har jeg så haft kvalme i 4 dage. I går og i dag har været så slemt at jeg næsten ikke har kunne spise noget. Jeg har ligeledes været svimmel og haft hovedpine de sidste to dge

.Jeg har ellers ikke tænkt på PB efter ÆL, i og med at det var første cyklus og jeg ikke ønskede at håbede for derefter at blive skuffet, eller frembringe false symptomer. Det var først da jeg begyndte at føle anspændthed i underlivet, og så ellers fik kvalme at jeg tænkte.. Mon det er en graviditet....?

Min mens. skal først komme om 3 dage (torsdag).

Så nu vil jeg hører om nogen af jer er blevet gravide efter at have haft kvalme før mens.

I må meget gerne kommentere uanset om i svarer ja eller nej

Anomi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

VNB

Anonym skriver:

Vi er netop begyndt PB. Og har været intime under ÆL. Nu har jeg så haft kvalme i 4 dage. I går og i dag har været så slemt at jeg næsten ikke har kunne spise noget. Jeg har ligeledes været svimmel og haft hovedpine de sidste to dge

.Jeg har ellers ikke tænkt på PB efter ÆL, i og med at det var første cyklus og jeg ikke ønskede at håbede for derefter at blive skuffet, eller frembringe false symptomer. Det var først da jeg begyndte at føle anspændthed i underlivet, og så ellers fik kvalme at jeg tænkte.. Mon det er en graviditet....?

Så nu vil jeg hører om nogen af jer er blevet gravide efter at have haft kvalme før mens.

Anomi

jeg håber at jeg forstår dit spørgsmål rigtigt.. du mener kvalme før forventet mens ikk? for hvis du er gravid skulle din mens jo gerne holde sig væk 

jeg oplevde kvalme ca en lille 1 uge før forventet mens. jeg tog en test da jeg var 3+2 og den var positiv! og idag har jeg en dejlig søn 

så kvalmen kan godt komme meget tidligt 

krydser fingre for jer! 

Anmeld

19. september 2011

LilleMie

Anonym skriver:

Anomi

Jeg har ikke selv døjet så meget med kvalme, så jeg har stemt nej.

Men min svigerinde havde kvalme/opkast fra ægget havde sat sig fast ved begge hendes graviditeter (og begge gange var i 1. forsøg ).

Held og lykke, jeg håber den er der

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

VNB skriver:

jeg håber at jeg forstår dit spørgsmål rigtigt.. du mener kvalme før forventet mens ikk? for hvis du er gravid skulle din mens jo gerne holde sig væk 

jeg oplevde kvalme ca en lille 1 uge før forventet mens. jeg tog en test da jeg var 3+2 og den var positiv! og idag har jeg en dejlig søn 

så kvalmen kan godt komme meget tidligt 

krydser fingre for jer! 

Griner... j, det var lige det jeg mente

Lyder jo lidt som mig Er 3+1 i dg, mon jeg skulle prøve t teste i morgen? Med vore førsste testede jeg bragende positiv på få se. da jeg var 3+6

Tusind tak

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Men min svigerinde havde kvalme/opkast fra ægget havde sat sig fast ved begge hendes graviditeter (og begge gange var i 1. forsøg ).

Tusind tak for dit svar

Tror heller ikke helt jeg fik formuleret mit spørgsmål, så det var forståeligt. Mente om dem der følte kvalme inden mens. viste sig at være gravide, eller om man man har oplevet kvalme inden, uden at være gravid

Uh.. hvor spændende. Lyder lidt som med mig

Ih tusind tak - håber vi også bare sådan

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Tusind tak for dit svar

Tror heller ikke helt jeg fik formuleret mit spørgsmål, så det var forståeligt. Mente om dem der følte kvalme inden mens. viste sig at være gravide, eller om man man har oplevet kvalme inden, uden at være gravid

Uh.. hvor spændende. Lyder lidt som med mig

Ih tusind tak - håber vi også bare sådan

Anmeld

19. september 2011

Kris89

har stemt nej...

havde ingen symptomer da jeg var gravid (havde SA)

sidst fik jeg rigtig ømme bryster et par dage før forventet mens, så troede og håbede lige, men nej, det var mens der kom...

håber den er der for dig

Anmeld

19. september 2011

Clisolka

Jeg startede med at have ømme brystvorter og kvalme i ca 2 uger før jeg testede positivt. Jeg fik de 2 streger 4+2. 

Jeg havde ikke så meget kvalme i min graviditet - og ingen opkast 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.