jaaaa den første tand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

2babygirls

Siber skriver:

He he he

Astrid øffer rundt på sin numse, men er ikke begyndet at "spise" os eller møbler endnu!!!

HAHA, hvor er hun cool.
Madeleine trak sig frem på maven fra hun var 7 mdr, og det er først inden for de sidste par uger at hun har fattet at man faktisk kan kravle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Siber

marhemor skriver:

Årh hvor fint  Tillykke til Astrid og moren med den første bisse :-)

Andrea har fået tand nr. 3 i weekenden, den titter frem fra overmunden, så nu håber moren at det snart bliver nemmere med rugbrød

Tak tak

Astrid spiser alt og jeg mener virkelig alt, også uden tænder

Anmeld

21. september 2011

Clisolka

Siber skriver:

waaaauuuu 9. og 10. tand, hold da op!!!!

Ja, jeg kan heller ikke følge med 

Anmeld

21. september 2011

Siber

Tina&Martin skriver:

HAHA, hvor er hun cool.
Madeleine trak sig frem på maven fra hun var 7 mdr, og det er først inden for de sidste par uger at hun har fattet at man faktisk kan kravle.

jeps vi er temmelige seje i vores familie, altså pigerne, vi har møffet rundt på numsen. Jeg har ikke kravlet, storesøstrene Alma og Johanna har hellere ikke kravlet. Jeg skal se om jeg ikke kan filme det, også ligge det ind så I kan se, det ser ret skægt ud, og det går pænt hurtigt

Knus Siber der også har møffet rundt på sin numse da jeg var bebs

Anmeld

22. september 2011

2babygirls

Siber skriver:

jeps vi er temmelige seje i vores familie, altså pigerne, vi har møffet rundt på numsen. Jeg har ikke kravlet, storesøstrene Alma og Johanna har hellere ikke kravlet. Jeg skal se om jeg ikke kan filme det, også ligge det ind så I kan se, det ser ret skægt ud, og det går pænt hurtigt

Knus Siber der også har møffet rundt på sin numse da jeg var bebs

Jaaaa, gør lige det !!!
Madeleine gjorde det meget kort, så hun kan desværre ikke stille op til VM i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.