jaaaa den første tand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.091 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Siber

juhuuu den første lille bitte hvide prik i undermunden på Astrid, en lille bitte tand er på vej. Nu er hun også snart 11 mdr, såååå nu synes jeg nok det var på tide at den kom frem.

Hun har sovet lidt dårligere om natten end hun plejer, savlet lidt mere og bidt mig i babben, men ellers har hun ikke som såden været plaget.

Hvordan står det til med tænder hos jer??

Knus Siber og Astrid 221010

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

2babygirls

Siber skriver:

juhuuu den første lille bitte hvide prik i undermunden på Astrid, en lille bitte tand er på vej. Nu er hun også snart 11 mdr, såååå nu synes jeg nok det var på tide at den kom frem.

Hun har sovet lidt dårligere om natten end hun plejer, savlet lidt mere og bidt mig i babben, men ellers har hun ikke som såden været plaget.

Jubiiii....

Dejligt med nogle bisser i munden.

Her venter vi spændt på nr 3 og 4.. Madeleine kravler hen og bider os alle vegne på kroppen, selv i fars næse, så er spændt på om den snart kommer, eller om vi skal vente længe endnu.

Anmeld

19. september 2011

Clisolka

Siber skriver:

Tillykke med den første bisse - det er noget stort 

Her er vi pt. i gang med 9 +10 = kindbisserne  Vi mærker heller intet når Isabella (301010) får tænder foruden hun er lidt pylret 

Anmeld

20. september 2011

marhemor

Siber skriver:

Årh hvor fint  Tillykke til Astrid og moren med den første bisse :-)

Andrea har fået tand nr. 3 i weekenden, den titter frem fra overmunden, så nu håber moren at det snart bliver nemmere med rugbrød

Anmeld

20. september 2011

marhemor

Babymor2010 skriver:

Her er vi pt. i gang med 9 +10 = kindbisserne  Vi mærker heller intet når Isabella (301010) får tænder foruden hun er lidt pylret 

Det er da en pige der vil bide sig frem i verden

Hvor er det vildt at de er kommet så hurtigt!! Dejligt at det går ubemærket hen

Anmeld

20. september 2011

marhemor

Tina&Martin skriver:

Jubiiii....

Her venter vi spændt på nr 3 og 4.. Madeleine kravler hen og bider os alle vegne på kroppen, selv i fars næse, så er spændt på om den snart kommer, eller om vi skal vente længe endnu.

Jeg tror at de lige pludselig er der Men så skal farmand passe på, for så gør det rigtig nas

Anmeld

20. september 2011

Clisolka

marhemor skriver:

Det er da en pige der vil bide sig frem i verden

Hvor er det vildt at de er kommet så hurtigt!! Dejligt at det går ubemærket hen

Ja, vi kan heller ikke følge med herhjemme... Hun startede præcis som 6 mrd. gammel, og så er de ellers kommet i rap herhjemme de sidste par måneder 

Anmeld

21. september 2011

2babygirls

marhemor skriver:

Jeg tror at de lige pludselig er der Men så skal farmand passe på, for så gør det rigtig nas

Ja, haha... det er også synd for ham at hun gerne vil tygge i hans næse.

Anmeld

21. september 2011

Siber

Tina&Martin skriver:

Jubiiii....

He he he

Astrid øffer rundt på sin numse, men er ikke begyndet at "spise" os eller møbler endnu!!!

Anmeld

21. september 2011

Siber

Babymor2010 skriver:

waaaauuuu 9. og 10. tand, hold da op!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.