kl. 11:45 i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2009

Nadi

Stort TILLYKKE med den lille prinsesse

Glæder mig til at se det lille ny vidunder, dejligt at høre alt er godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

..

KÆMPE TILLYKKE!! - ih altså alle de graviditetshormoner - Hvor dejligt det er gået godt!!

Anmeld

23. januar 2009

Muffinmus

Ih...TILLYKKE!!!!!!!!
Fantastisk...og ja, sikke en lille bitte prinsesse hun fik jeg der, men godt at høre alt gik fint

Anmeld

23. januar 2009

Rasmine

STORT tillykke Helle.
Dejligt at høre hun er helt perfekt.

Anmeld

23. januar 2009

Millebasse

Wee,hvor dejligt

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

23. januar 2009

Marco2

Stort tillykke Helle.

Glæder mig til at høre mere når I engang er kommet hjem og faldet til ro med det hele.

Stort knus AG

Anmeld

25. januar 2009

ivfmarie

KÆMPE tillykke til Helle og hele familien! Nåårrhhh altså... at komme hjem med sådan en lille perfekt skabning - så blir den gamle sgu liiiidt skruk!!

Tillykke tillykke!

Knus Marie

Anmeld

25. januar 2009

Susan1978

Jeg har faktisk snakket et par gange i tlf med Helle og de kom hjem igår.. de har det stadig godt. Helle har været lidt små nervøs for om den lille nu fik noget mad..
Men da jeg snakkede med hende igår - lød det til at alt var super fint.

Her til aften har jeg endda fået hilsner fra Sofie.. godt nok tomme beskeder men de var stadig fra hende.. '

Helle har taget en masse gode billeder af den lille nye, men der var noget med at hendes computer ikke var vild med det USB stik de lå på eller sådan noget..

Skulle også hilse jer mange gange.

knus

Anmeld

25. januar 2009

Helle30

Hehe Susan. Ja det var da ret morsomt, at jeg lige var i gang med at oprette en ny besked/tråd, som du var ved at skrive i denne.
Mht. maden, så ved jeg godt, jeg sagde til dig i går, at der ikke var brug for noget mælkestopspræperat, fordi der ingen mælk var - men det har godtnok ændret sig nu. Jeg var sikker på, jeg havde spildt dansvand bigtime under aftensmaden, men kunne da ikke forstå, jeg kunne have været så klodset uden at opdage det.... Så gik det op for mig, at jeg nok nhellere måtte ud og hive ammeindlæggene op af barselskufferten. Hold da op mand. Nu tror jeg, jeg vil prøve at lægge lillesøster til om lidt og så se, hvordan det går.
Endnu engang tak for din hjælp med viderebringelse af vores gode nyhed Susan, og endnu engang tak allesammen for jeres søde hilsener.

Knus fra Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.