"Elastik-tricket"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LilleMie skriver:

Til alle jer, der stadig kan være i jeres "normale" bukser, men synes de er mest behagelige når knappen er åben:

Min mor spurgte den anden dag, om jeg var begyndt at bruge "elastik-tricket" til mine bukser (et trick som hun brugte under hendes graviditeter). Jeg var et stort spørgsmålstegn , så selvfølgelig var jeg ikke det.

Tricket går i sin enkelthed ud på at tage en alm. husholdningselastik og binde i knaphullet og så bagefter sætte løkken rundt om knappen (som en slags "knap-forlænger"). Det holder flapperne fra bukserne fint på plads under trøjen og vupti, nu slipper man for at købe ventebukser (i hvert fald et par uger endnu ).

Har lige indsat et billede, så I kan se min mors geniale trick:

Total smart gammelt trick!  Har set man kan købe et system ala et bælte til samme sag, men hvorfor dog bruge penge på det, når en elastik er helt fin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

LilleMie

Amandas-mor skriver:

TAK  Hvorfor søren har jeg dog aldrig tænkt på det før

Ja det virker indlysende, når man først kender til det. Men jeg var nok ikke kommet på det selv . Og det var så lidt

Anmeld

19. september 2011

LilleMie

L.J.L skriver:

Det er nemlig rigtig smart, men vær opmærksom på lynlåsen den går noget nemmere op når buksen ikke er lukket ordentligt

Har heldigvis ikke haft problemer med mine lynlåse endnu! Men må da hellere være lidt opmærksom på det, det vil være pinligt, hvis det hele lige pludselig stod åbent 

Anmeld

19. september 2011

LilleMie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Total smart gammelt trick!  Har set man kan købe et system ala et bælte til samme sag, men hvorfor dog bruge penge på det, når en elastik er helt fin 

Ja det virker da som spild af penge, med mindre man synes bæltet (eller hvad det nu er) er flot selvfølgelig !

Anmeld

19. september 2011

L.J.L

LilleMie skriver:

Har heldigvis ikke haft problemer med mine lynlåse endnu! Men må da hellere være lidt opmærksom på det, det vil være pinligt, hvis det hele lige pludselig stod åbent 

Ja, det ville være smart Men hvis du går med bluser som går ned over er det jo ikke så slemt igen

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LilleMie skriver:

Ja det virker da som spild af penge, med mindre man synes bæltet (eller hvad det nu er) er flot selvfølgelig !

Lige præcis.  

Måske kan det der bæltesystem bruges længere - eller er mere sikkert. Men altså, så har man da bare en ekstra elastik på sig, hvis den ene går i stykker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.