"Elastik-tricket"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.476 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. september 2011

LilleMie

Til alle jer, der stadig kan være i jeres "normale" bukser, men synes de er mest behagelige når knappen er åben:

Min mor spurgte den anden dag, om jeg var begyndt at bruge "elastik-tricket" til mine bukser (et trick som hun brugte under hendes graviditeter). Jeg var et stort spørgsmålstegn , så selvfølgelig var jeg ikke det.

Tricket går i sin enkelthed ud på at tage en alm. husholdningselastik og binde i knaphullet og så bagefter sætte løkken rundt om knappen (som en slags "knap-forlænger"). Det holder flapperne fra bukserne fint på plads under trøjen og vupti, nu slipper man for at købe ventebukser (i hvert fald et par uger endnu ).

Har lige indsat et billede, så I kan se min mors geniale trick:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. september 2011

Frøken J.

LilleMie skriver:

Til alle jer, der stadig kan være i jeres "normale" bukser, men synes de er mest behagelige når knappen er åben:

Min mor spurgte den anden dag, om jeg var begyndt at bruge "elastik-tricket" til mine bukser (et trick som hun brugte under hendes graviditeter). Jeg var et stort spørgsmålstegn , så selvfølgelig var jeg ikke det.

Tricket går i sin enkelthed ud på at tage en alm. husholdningselastik og binde i knaphullet og så bagefter sætte løkken rundt om knappen (som en slags "knap-forlænger"). Det holder flapperne fra bukserne fint på plads under trøjen og vupti, nu slipper man for at købe ventebukser (i hvert fald et par uger endnu ).

Den er nemlig smart! Det har jeg også haft gjort med et hårelastik. Works like a charm!

Anmeld

19. september 2011

Den lykkelige

Ha ha genialt.. skulle jeg da have vidst for et år siden

Anmeld

19. september 2011

LilleMie

Frøken J. skriver:

Den er nemlig smart! Det har jeg også haft gjort med et hårelastik. Works like a charm!

Ja det er super behageligt, især fordi elastikken giver sig, når man sætter sig og trækker sig ind, når man står op !

Held og lykke med din snarlige fødsel, håber snart hun finder vej ud !

Anmeld

19. september 2011

LilleMie

Den lykkelige skriver:

Ha ha genialt.. skulle jeg da have vidst for et år siden

Du må bruge den næste gang. Jeg er glad for at have en mor med gode og brugbare råd, selvom jeg var noget skeptisk i starten !

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

LilleMie skriver:

Ja det er super behageligt, især fordi elastikken giver sig, når man sætter sig og trækker sig ind, når man står op !

Held og lykke med din snarlige fødsel, håber snart hun finder vej ud !

Lige præcis Og jeg har bare ikke meget fidus for mine ventebukser, fordi der er lidt trompet-effekt i benene, og det får mig til at se smælderfed ud Så den anden løsning er ret god. Eller jeans-leggins med elastiktalje. haha.

Og tak skal du have! Håber også snart hun hilser på verden

Anmeld

19. september 2011

LilleMie

Frøken J. skriver:

Lige præcis Og jeg har bare ikke meget fidus for mine ventebukser, fordi der er lidt trompet-effekt i benene, og det får mig til at se smælderfed ud Så den anden løsning er ret god. Eller jeans-leggins med elastiktalje. haha.

Og tak skal du have! Håber også snart hun hilser på verden

Uh leggins, dem er jeg også glad for! Synes det er dejligt moden er med de gravide: bukser med elastikkant og løse/baggy toppe. Hurra for et stort udvalg i butikkerne !

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

LilleMie skriver:

Uh leggins, dem er jeg også glad for! Synes det er dejligt moden er med de gravide: bukser med elastikkant og løse/baggy toppe. Hurra for et stort udvalg i butikkerne !

Præcis

Anmeld

19. september 2011

Tona

LilleMie skriver:

TAK  Hvorfor søren har jeg dog aldrig tænkt på det før

Anmeld

19. september 2011

L.J.L

LilleMie skriver:

Det er nemlig rigtig smart, men vær opmærksom på lynlåsen den går noget nemmere op når buksen ikke er lukket ordentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+