Træt af det hele.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. september 2011

av

Hej med jer. Trænger lige til at få lettet hjertet lidt.

Har i 1 måned nu haft ondt i maven og underlivet.Er snart gået en måned over tid. I 1 år nu har kæresten og jeg prøvet og blive gravide.

Var til lægen i tirsdags, og han testede urin, blod og en UG. men han kunne ikke sige hvad der var i vejen med mig.

Så nu skal jeg ringe til en gynækolog imorgen og få en tid.

Det er rigtig frustrerende og gå og have ondt hele tiden, og nu har jeg læst om en der først kunne teste positiv i 34. uge, og at ved førstegangs fødende kvinder, kan lægen havde svlrt ved at set det ved en UG før i slutningen af 2.-starten af 3 måned.

Men skal ultralyd scannes ved gynækologen, så må jeg da håbe at jeg kan blive afklaret ang. om jeg er gravid.

Knus til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

esiuol

av skriver:

Hej med jer. Trænger lige til at få lettet hjertet lidt.

Har i 1 måned nu haft ondt i maven og underlivet.Er snart gået en måned over tid. I 1 år nu har kæresten og jeg prøvet og blive gravide.

Var til lægen i tirsdags, og han testede urin, blod og en UG. men han kunne ikke sige hvad der var i vejen med mig.

Så nu skal jeg ringe til en gynækolog imorgen og få en tid.

Det er rigtig frustrerende og gå og have ondt hele tiden, og nu har jeg læst om en der først kunne teste positiv i 34. uge, og at ved førstegangs fødende kvinder, kan lægen havde svlrt ved at set det ved en UG før i slutningen af 2.-starten af 3 måned.

Men skal ultralyd scannes ved gynækologen, så må jeg da håbe at jeg kan blive afklaret ang. om jeg er gravid.

Knus til jer alle

Du skal lige have et kram med på vejen og et ønske om held og lykke

Louise

Anmeld

19. september 2011

av

Tusind tak for  

Her kommer lige en update..

Ringede så til gynækologen idag for at få en tid, men de har først en tid d. 28! Det er altså lang tid når man har ondt..

Men blev anbefalet lige og ringe til min læge igen imorgen tidlig da jeg synes smerterne bliver værre.

Det er bare så frustrerende og være gået så lang tid over, og have nogle tegn på graviditet, men alle test viser negativ..

Håber min læge kan trylle imorgen så jeg kan komme til noget hurtigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.