åndsvage kommentarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Kløver

Kender det kun alt for godt, vi ønskede ikke at vide det første gang, og var mange kommenatrer på det, nu ønsker vi at vide det, og så er dne også gal.... suk....

Deruover er der ik langt imellem børnene når den lille ny kommer, og fremn for tillykke, da vi fortalte om graviditeten fik vi bare, ej det var da godt nok hurtigt, og folk virkede nærmest skuffede

Sidt fik vi også kommentarer som, ej lad os nu se, der kan jo ske så meget, indenfor de første 3 mdr. og den kom selvfølgelig igen, ja skulle det ske er dte da ikke sådan en kommenatr man har brug for i baggrunden, når man vil dele glæden, for hvis der nu skete noget, forventer man næsten den der... hvad sagde jeg stemning

Nogle folk burde virkelig tænke før de tlaer, og om beskeden vil såre mere end gøre gavn for noget. en ting er at have en mening, men nogle gange er det sgu ok at holde den mening helt for sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

LuciaLiann

Her er jeg heller ikke sikker på at min side af familien forstår vores valg om at vide kønnet.. Så svaret til dem er bare: måske, det ved vi ikke endnu... også selvom vi evt har fået kønnet at vide.. for manden og jeg er enige om at vi ikke fortæller det til ret mange hvad køn det bliver.. så kan familien stadig få den overraskelse efter fødslen.. og vi slipper for en masse dumme kommentarer for tror kotymen i min familie er IKKE at få det at vide.. men på den anden side.. jeg er første gravide i min generation.. så det kan sagtens være at jeg tager fejl.. men tvivler nu...

så her vil manden og jeg gerne vide det.. og det er nok kun svigermor der ellers får det at vide.. for hun kan nemlig godt finde ud af at holde mund

Anmeld

18. september 2011

ano14316

Mussen2 skriver:

Ja, jeg er nok lidt ekstra "touchi" som de fleste andrfe gravide, men jeg forstå ikke hvorfor folk har behov for at kommenterer på VORES beslutning om at ville kende kønnet hvis det er muligt.

Som i dag hvor vi var til kaffe hos svigerfamilien og de spørger om vi vil vide det og vi siger ja, det vil vi hvis det er muligt Og så for man den der bebrejdende kommentar. Eeeej, Vil I, hvorfor det. (tonen er selvfølgelig total bebrejdende og nærmest fornærmet)

Jamen, fordiu vi godt kunne tænke os det og det

Det er 2. gang vi er gravide og vi fik ikke 100% svar på køn ved 1. graviditet, men erfarede, at det gjorde det så meget mere virkeligt og virkelig fik inddraget min mand, på en anden måde at kunen forholde sig til at det nok var en pige.

Derfro vil vi gerne vide det igen, desuden vil vi gerne kunne sige tilvores datter at det nok bliver en søster eller bror.

Ja, undskyld mit sure opstød

Ej.. lidt sjovt... her er det lidt omvendt.. 

Vi har besluttet at vi ikke vil vide det... og vi bliver punket hele tiden fordi - især svigerfamilie - er for nysgerrig og kan slet ikke klare ikke at vide det.. 

Der er også flere der flere gange har hentydet at vi bare ikke vil sige det.. ej.. jamen altså.. hvor underligt ville det ikke være... 

Min mor derimod har bare belsluttet at det er en pige, så det er så let med det

Anmeld

18. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mussen2 skriver:

Ja, jeg er nok lidt ekstra "touchi" som de fleste andrfe gravide, men jeg forstå ikke hvorfor folk har behov for at kommenterer på VORES beslutning om at ville kende kønnet hvis det er muligt.

Som i dag hvor vi var til kaffe hos svigerfamilien og de spørger om vi vil vide det og vi siger ja, det vil vi hvis det er muligt Og så for man den der bebrejdende kommentar. Eeeej, Vil I, hvorfor det. (tonen er selvfølgelig total bebrejdende og nærmest fornærmet)

Jamen, fordiu vi godt kunne tænke os det og det

Det er 2. gang vi er gravide og vi fik ikke 100% svar på køn ved 1. graviditet, men erfarede, at det gjorde det så meget mere virkeligt og virkelig fik inddraget min mand, på en anden måde at kunen forholde sig til at det nok var en pige.

Derfro vil vi gerne vide det igen, desuden vil vi gerne kunne sige tilvores datter at det nok bliver en søster eller bror.

Ja, undskyld mit sure opstød

Sjovt så forskelligt det kan være. Her blev jeg banket i knolden over at jeg ikke ville kende kønnet. OG at jeg ikke ønsker dåb. Uha da da !! Jeg er virkelig ikke populær når det kommer til det, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.