Gik vandet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

miinimeal

Anonym skriver:

Jo, jeg blev forresten også scannet, men der manglede ikke noget fostervand, så vidt de kunne se

Synes stadig det er mærkeligt. Det var en ordentlig skylle 2-4 dl.

okay så tror jeg ikke du skal være bange, men det kan godt være forvandet,

men hvis du føler ubehag eller andet så ring til FG hellere engang for meget end engang for lidt(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Anonym trådstarter

Puller skriver:

Da jeg var gravid med vores søn, vågnede jeg en nat ved et "smæld" eller "plop", hvor jeg tænkte at jeg nok hellere lige måtte gå ned på toilettet og tjekke hvad det var.

På vej ned ad trappen begynder der at løbe noget væske ned ad mine lår, da jeg så stor og skal lige til at sætte mig på toilettet kommer der så meget væske at mine strømper bliver våde og der lille en lille vandpyt under mig.

Tror selvfølgelig at det er vandet der er gået, kommer til tjek på fødegangen, hvor de kan konstatere at mit vand IKKE er gået..

De mente at det var noget der hed forvand. Noget med at de to hinder der er, der kan der være vand imellem og at det var den første hinder der var sprunget. Jeg fødte vores dreng 2 dage efter det var sket.

OK. Det med forvandet er der nu to der har skrevet. Jeg har stort set ikke sovet i nat pga. plukveer og uro, så det kan jo være der er noget i gang. Nu må jeg jo bare vente og se. Skal til lægen kl. 9.00 i dag, så det kan være hun kan løse mysteriet

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Tullemuzz skriver:

I sidste uge var jeg en tur på sygehuset med kraftige plukveer og det vidste sig og være blærerbetændelse så lidt af det har jeg prøvet

Ja, det blærebetændelse er virkelig ufedt. Med nr. 1 røg jeg ud og ind af hospitalet med plukveer fra 8. måned og de fandt ikke ud af, at jeg havde blærebetændelse. Det fandt jeg til gengæld selv ud af, da jeg havde født og det brød ud med fuldt blus

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Wulffi89 skriver:

Jeg prøvede noget lignende 2 dage før jeg fødte min datter...

Jeg vågnede kl 5.30 for at skulle ud at tisse og så løb det også bare, men jeg fik at vide efter undersøgelse på fødegangen at det var mit forvand der var gået jeg blev også testet for blærebetændelse og det havde jeg også..

Så det er ikke noget at bekymre sig om, men det kan ske der snart kommer en bebs ud

Nu må jeg se om hun snart melder sin ankomst. Jeg har stort set ikke sovet i nat pga. uro og plukveer

Anmeld

19. september 2011

Tullemuzz

Anonym skriver:

Ja, det blærebetændelse er virkelig ufedt. Med nr. 1 røg jeg ud og ind af hospitalet med plukveer fra 8. måned og de fandt ikke ud af, at jeg havde blærebetændelse. Det fandt jeg til gengæld selv ud af, da jeg havde født og det brød ud med fuldt blus

Av så er jeg glad for de nåede og opdage det ved mig havde det også i slutningen af min første gravilitet men jdm så det så hurtigt i min urin at jeg slet mærkede noget til det. Har aldrig før haft det før jeg blev gravid så anede ikke hvordan det ville være og havde da ikke regnet med at det kunne give pluveer, så da jeg fik det og vide blev jeg lidt overrasket og skuffet hehe håbede det måske var et tegn på at vores lille pige ville ud

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Tullemuzz skriver:

Av så er jeg glad for de nåede og opdage det ved mig havde det også i slutningen af min første gravilitet men jdm så det så hurtigt i min urin at jeg slet mærkede noget til det. Har aldrig før haft det før jeg blev gravid så anede ikke hvordan det ville være og havde da ikke regnet med at det kunne give pluveer, så da jeg fik det og vide blev jeg lidt overrasket og skuffet hehe håbede det måske var et tegn på at vores lille pige ville ud

Jeg har drukket urtete mod blærebetændelse lørdag nat, søndag og her til morgen. Da jeg kom til lægen kl. 9.00 var der ikke mere blærebetændelse, så jeg slap for at spise den pencillin jeg fik på hospitalet lørdag aften - dejligt

Tak for dine fine svar

Baby'este hilsner fra Helle (34+6)

Anmeld

19. september 2011

Tullemuzz

Anonym skriver:

Jeg har drukket urtete mod blærebetændelse lørdag nat, søndag og her til morgen. Da jeg kom til lægen kl. 9.00 var der ikke mere blærebetændelse, så jeg slap for at spise den pencillin jeg fik på hospitalet lørdag aften - dejligt

Tak for dine fine svar

Baby'este hilsner fra Helle (34+6)

Snyd er lige blevet ringet op af min læge at jeg skal have en kur mere

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

Tullemuzz skriver:

Snyd er lige blevet ringet op af min læge at jeg skal have en kur mere

Prøv blærete fra Matas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.