Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min kæreste og jeg har været ude og kigge på tøj til babyen i maven Men er der ikke noget med at hvis man vælger uld tøj skal de blive ved med at have uld tøj på?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det har jeg aldrig hørt.
Men vil anbefale uldundertøj på det allerhøjeste. Det er super lækkert og holder alle børn i den rette temperatur vinteren igennem.
Der findes både med lange eller korte ben/ærmer, samt bodyer.
Den kommende far skriver: min kæreste og jeg har været ude og kigge på tøj til babyen i maven Men er der ikke noget med at hvis man vælger uld tøj skal de blive ved med at have uld tøj på? MVH Den kommende far http://babydutten.blogspot.com/
Mener også at jeg har hørt noget med at hvis man vælger uld tøj til babyen så skal man blive ved med at bruge uldtøj Men ved ikke hvor meget det passer.. Men det er vel noget med at deres krop bliver vænnet til at have uld på, og når de så ikke har det på fryser de Men er ikke sikker
MyBigWish skriver: Mener også at jeg har hørt noget med at hvis man vælger uld tøj til babyen så skal man blive ved med at bruge uldtøj Men ved ikke hvor meget det passer.. Men det er vel noget med at deres krop bliver vænnet til at have uld på, og når de så ikke har det på fryser de Men er ikke sikker
tror det er noget i den stil
chael skriver: Bare I også er opmærksom på at baby også kan være allergisk over for uld. Det er begge mine unger nemlig.Så jeg kan desværre ikke anbefale det!*Camilla
Bare I også er opmærksom på at baby også kan være allergisk over for uld. Det er begge mine unger nemlig.Så jeg kan desværre ikke anbefale det!*Camilla
det skal vi nok huske
vi har både brugt uld og bomuld, har svært ved at se hvad begrundelsen skulle være for ikke at kunne veksle mellem de to (:
http://www.babybusiness.dk/uld-til-baby-goer-det-en-forskel.html
her står lidt forskelligt bla. at man sagtens kan veksle
Har kun hørt at man kan bruge uld i de måneder der slutter på R. Altså Sept, okt, nov, dec, jan, feb. Men tror da ikke at det er et krav.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128