dagene går såååå langsomt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

åhh jo det kunne være så dejligt hvis vi begge kunne føde inden termin, men jeg er næsten 100 på at jeg kommer til at gå 14 dage over, desværre  men  for dig søde

dejligt at dagene går hurtigt hos dig, det gør de jo egentlig også her, når man tænker tilbage, men tror bare det er fordi man er så utålmodig nu

uhhh vi glæder os også, især efter at have læst om alle dem der har veer eller er igang med fødsel idag, jeg tror der bliver babyboom idag

Åhh, det håber jeg ikke søde, må virkelig være de længste dage i ens liv

Satser stærkt på vi begge har en lille baby inden ugen er omme

Ja, der er da bare gang i den i dag, det er så vildt altså - gid vi kunne være med

Begyndte at tude, da jeg læste MaybeBabys vand var gået... Hvem sagde gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Åhh, det håber jeg ikke søde, må virkelig være de længste dage i ens liv

Satser stærkt på vi begge har en lille baby inden ugen er omme

Ja, der er da bare gang i den i dag, det er så vildt altså - gid vi kunne være med

Begyndte at tude, da jeg læste MaybeBabys vand var gået... Hvem sagde gravid?

ja det tror jeg også det må være

uhh ja inden ugen er omme, det kunne være så dejligt  det håber jeg også for os

ihh jeg begyndte også at tude, men det var da jeg læste at frk.J havde skrevet at hun havde født hehe, det kunne mine hormoner slet ikke klarer

Anmeld

19. september 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

er han godt nok allerede 2 uger??  ja hold da op tiden går alligvel stærkt, synes det var igår jeg så du havde født din søn

ja, men synes også jeg slappet MEGET af hehe..

åhh det var dejligt, var bare i tvivl om hvor man hørte til, om det gik efter termin eller efter fødsel, men må da erkende, at jeg synes jeg "kender" folk bedst herinde og synes der er meget mere aktivitet i denne gruppe

Ja det er lidt vildt hehe. Synes også lige jeg har født ham!

Ja, det er jo det Det ville være helt fjollet at smutte fra gruppen fordi man ikke lige føder til planlagt termin

Og så er her dejligt meget at snakke om her inde

Anmeld

21. september 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Ja det er lidt vildt hehe. Synes også lige jeg har født ham!

Ja, det er jo det Det ville være helt fjollet at smutte fra gruppen fordi man ikke lige føder til planlagt termin

Og så er her dejligt meget at snakke om her inde

ja det er vildt  hvordan går det med den bettes mave? (læste han havde været lidt forstoppet)

ja folk er så søde herinde

Anmeld

21. september 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

ja det er vildt  hvordan går det med den bettes mave? (læste han havde været lidt forstoppet)

ja folk er så søde herinde

Det går sådan lidt op og ned Han er lidt ked af det og piver. Men håber snart at det virker med den medicin, så han får ro igen  

Anmeld

21. september 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Det går sådan lidt op og ned Han er lidt ked af det og piver. Men håber snart at det virker med den medicin, så han får ro igen  

åhh lille pus  ja jeg  for at det snart virker, så han kan komme på toppen, det må være det værste at se sit lille barn have ondt

Anmeld

21. september 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

åhh lille pus  ja jeg  for at det snart virker, så han kan komme på toppen, det må være det værste at se sit lille barn have ondt

Puha, ja det gør ondt i ens hjerte, når man ikke kan gøre noget

Så nu håber vi det virker

Hvordan går det ellers med dig? Er dagene stadig meget lange?  

Anmeld

21. september 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Puha, ja det gør ondt i ens hjerte, når man ikke kan gøre noget

Så nu håber vi det virker

Hvordan går det ellers med dig? Er dagene stadig meget lange?  

ja det tror jeg godt jeg kan sætte mig ind i (selvom det nok er nemmere at sætte sig ind i, når man har et barn i armene)

ja håber det virker snart

ja det er de, og er bare total negativ idag, har en følelse af at jeg ALDRIG går i fødsel, er ved at få influenza, har feber, snot, hovedpine, kvalme og den værste halsbrand (det gør absolut ikke humøret bedre) og jeg er jo kun 39+5, så har jo ikke engang ramt terminsdagen endnu  håber bare at det sygdom går væk snart, så jeg får lidt mere overskud..

Anmeld

21. september 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

ja det tror jeg godt jeg kan sætte mig ind i (selvom det nok er nemmere at sætte sig ind i, når man har et barn i armene)

ja håber det virker snart

ja det er de, og er bare total negativ idag, har en følelse af at jeg ALDRIG går i fødsel, er ved at få influenza, har feber, snot, hovedpine, kvalme og den værste halsbrand (det gør absolut ikke humøret bedre) og jeg er jo kun 39+5, så har jo ikke engang ramt terminsdagen endnu  håber bare at det sygdom går væk snart, så jeg får lidt mere overskud..

ØV Kan absolut godt forstå dig. Tålmodighed er ikke noget af det jeg har mest af hehe.

Uden at sætte forhåbningerne op, så synes jeg, at jeg ret ofte har hørt det der med influenzalignende symptomer op til fødsel!?  Krydser i hvert fald fingre for, at du snart går i fødsel, så du også kan få din lille guldklump!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.