dagene går såååå langsomt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. september 2011

TrineMine86

hvad mener i piger? hvad får i dagen til at gå med, jeg sidder her på baby.dk det meste af dagen, men tiden går da bare så langsomt nu  

er det bare mig eller er der andre der tænker det samme? hehe

og nu sidder jeg og spekulere på.. hvis jeg nu går mere end 1 uge over termin (hvilket jeg tror jeg gør, desværre ) så føder jeg jo i oktober, og så er spørgsmålet.. hører jeg så til i oktober gruppen eller? vil jo så gerne blive herinde hos jer skønne piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

hvad mener i piger? hvad får i dagen til at gå med, jeg sidder her på baby.dk det meste af dagen, men tiden går da bare så langsomt nu  

er det bare mig eller er der andre der tænker det samme? hehe

og nu sidder jeg og spekulere på.. hvis jeg nu går mere end 1 uge over termin (hvilket jeg tror jeg gør, desværre ) så føder jeg jo i oktober, og så er spørgsmålet.. hører jeg så til i oktober gruppen eller? vil jo så gerne blive herinde hos jer skønne piger

Kender følelsen! Men lige pludseligt, så går de stærkt!!! Benjamin er allerede 2 uger gammel! Det kan jeg slet ikke forstå!
Set i bakspejlet skulle man nok have slappet lidt mere af de sidste par dage inden fødslen! hehe

Men selvfølgelig er du stadig en del af septembergruppen! Det er jo fjollet andet, når det er os du har snakket så meget med de sidste mange måneder!

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Jeg har bare set nutv og lavet på baby de sidste par uger. Har så også haft et par dage med fuldt skema, så de er gået en del hurtigere.

Anmeld

18. september 2011

Mira0911

Må da også indrømme jeg sidder meget på baby.dk...  Og ellers prøver jeg også at få sovet så meget så muligt, hvis jeg kan finde ro i kroppen til det... 

Anmeld

19. september 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Kender følelsen! Men lige pludseligt, så går de stærkt!!! Benjamin er allerede 2 uger gammel! Det kan jeg slet ikke forstå!
Set i bakspejlet skulle man nok have slappet lidt mere af de sidste par dage inden fødslen! hehe

Men selvfølgelig er du stadig en del af septembergruppen! Det er jo fjollet andet, når det er os du har snakket så meget med de sidste mange måneder!

er han godt nok allerede 2 uger??  ja hold da op tiden går alligvel stærkt, synes det var igår jeg så du havde født din søn

ja, men synes også jeg slappet MEGET af hehe..

åhh det var dejligt, var bare i tvivl om hvor man hørte til, om det gik efter termin eller efter fødsel, men må da erkende, at jeg synes jeg "kender" folk bedst herinde og synes der er meget mere aktivitet i denne gruppe

Anmeld

19. september 2011

TrineMine86

Kofoed. skriver:

Jeg har bare set nutv og lavet på baby de sidste par uger. Har så også haft et par dage med fuldt skema, så de er gået en del hurtigere.

okei, ja det er dejligt, de dage der sker noget

for dig i morgen og ønsker dig en super fødsel  håber du trods spænding har fået sovet i nat

Anmeld

19. september 2011

Kofoed.

TrineMine86 skriver:

okei, ja det er dejligt, de dage der sker noget

for dig i morgen og ønsker dig en super fødsel  håber du trods spænding har fået sovet i nat

Mange tak, har ikke sovet bedre i mange måneder, 7 timer uden at vågne overhovedet, plejer at vågne hver gang jeg nærmest rykker mig.

Anmeld

19. september 2011

maryjane

Tror ikke min baby vil ud, er 40+3 og vil bare SÅ meget hellere at det går i gang af sig selv. Men tror mindre, og mindre på det. Og ja, mega keder mig haha.

Anmeld

19. september 2011

Maalene

Kan da ikke passe, at end af os ikke kan få lov til at føde bare lidt før termin

Synes faktisk dagene går ret hurtigt, synes også jeg har meget om ørerne, men hooooold nu op - hvor er jeg bare utålmodig altså

Kan slet ikke vente til vi får vores lille guldklump i armene

Hepper på os begge to I håb om, at vi ikke begge to behøver gå til termin - det må da lykkes for 1 af os

Anmeld

19. september 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Kan da ikke passe, at end af os ikke kan få lov til at føde bare lidt før termin

Synes faktisk dagene går ret hurtigt, synes også jeg har meget om ørerne, men hooooold nu op - hvor er jeg bare utålmodig altså

Kan slet ikke vente til vi får vores lille guldklump i armene

Hepper på os begge to I håb om, at vi ikke begge to behøver gå til termin - det må da lykkes for 1 af os

åhh jo det kunne være så dejligt hvis vi begge kunne føde inden termin, men jeg er næsten 100 på at jeg kommer til at gå 14 dage over, desværre  men  for dig søde

dejligt at dagene går hurtigt hos dig, det gør de jo egentlig også her, når man tænker tilbage, men tror bare det er fordi man er så utålmodig nu

uhhh vi glæder os også, især efter at have læst om alle dem der har veer eller er igang med fødsel idag, jeg tror der bliver babyboom idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.