Ømme dutter...hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

TbCp

Jeg fik det meget meget tidligt denne gang!!! AWWW

Men nu er jeg lige over halvvejs og det er heldigvis ikke så slemt længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Med Amanda fik jeg ømme bryster fra start. Inden jeg overhovedet var gået over tiden. Det lettede lidt i ca uge 13

Hvordan ømme? Når du rørte ved dem, lå på maven eller bare konstant ømme? Var det som jag i dem eller mere sådan en tung fornemmelse? Undskyld hvis jeg spørger for meget

Anmeld

18. september 2011

Zeus

De var faktisk grunden til at jeg købte en test, som da også viste positiv, og der var jeg ikke gået over tid endnu

Anmeld

18. september 2011

Zeus

De var faktisk grunden til at jeg købte en test, som da også viste positiv, og der var jeg ikke gået over tid endnu

Anmeld

18. september 2011

Tona

Anonym skriver:

Hvordan ømme? Når du rørte ved dem, lå på maven eller bare konstant ømme? Var det som jag i dem eller mere sådan en tung fornemmelse? Undskyld hvis jeg spørger for meget

Konstant ømme. Ligesom helt spændte og faste og "hævede". Nærmest som hvis man havde fået vildt mange tæsk på dem eller sådan? Ved ikke om det giver mening, det er lidt svært at forklare. Kan fx huske at det var ubehageligt at have bh på

Anmeld

18. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Uhh de var konstant ømme, det er lidt svært at forklare  Det føltes som om kæresten havde hevet mig i brystvorterne godt og grundigt hele natten mens jeg havde sovet  Jeg kunne ikke holde ud at have bh på, så den blev smidt meget hurtigt når jeg var hjemme fra arbejde 

Min kæreste måtte ikke røre, så ømme var de 

Anmeld

19. september 2011

sabi1979

Jeg fik det med det samme! Nærmest samme dag som jeg blev befrugtet hehe. Altså jeg fik ømme bryster og tog en test, som var negativ. 1-2 uger efter tog jeg en ny test og den var positiv, og der var jeg ca. 5 uger henne.. Men jeg havde ikke ømme bryster, kun ømme brystvorter. håber du kan bruge svaret

Jeg havde det på samme måde  Jeg havde gået med ømme brystvorter et stykke tid , og da jeg endelig testede positiv var jeg ca. 5 uger henne 

Anmeld

19. september 2011

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

Hvor tidligt begyndte I at få ømme bryster? Jeg er kun 3+0 og de er vildt ømme nogengange. Især hvis jeg ligger på maven.

Jeg havde meget følsomme brystvorter fra ca. 8 - 20 uge. Det var tøj, berøring og så prikkede det ligesom i dem. Nu er det heldigvis overstået og bortset fra der siver lidt råmælk, så føles de normale De er dog blevet større og mørkere end de plejer at være.

Baby'este hilsner fra Helle (34+6)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.