Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor tidligt begyndte I at få ømme bryster? Jeg er kun 3+0 og de er vildt ømme nogengange. Især hvis jeg ligger på maven.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er 22 uger henne i morgen, og først nu begynder jeg at synes de er lidt ømme
Jeg fik aldrig ømme bryster faktisk nu hvor jeg tænker over det Lidt sjovt jeg ikke har tænkt på det før
Jeg fik det med det samme! Nærmest samme dag som jeg blev befrugtet hehe. Altså jeg fik ømme bryster og tog en test, som var negativ. 1-2 uger efter tog jeg en ny test og den var positiv, og der var jeg ca. 5 uger henne.. Men jeg havde ikke ømme bryster, kun ømme brystvorter. håber du kan bruge svaret
Jeg plejede at få ømme bryster en uges tid inden mens.. Så det samme gjorde jeg da jeg også var gravid, dog bare de bare ømmere en uges tid over mens..
Anonym skriver: Hvor tidligt begyndte I at få ømme bryster? Jeg er kun 3+0 og de er vildt ømme nogengange. Især hvis jeg ligger på maven.
Jeg havde ømme dutter ca 2 uger før jeg testede positivt. Da jeg testede var jeg 4+2
Weee, så kan det godt være graviditetstegn allerede? Jeg plejer bare at få ømme dutter et par dage før mens, men der er jo en hel uge til...
kort efter jeg testede positiv fik jeg ømme bryster...
Med Amanda fik jeg ømme bryster fra start. Inden jeg overhovedet var gået over tiden. Det lettede lidt i ca uge 13
Babymor2010 skriver: Jeg havde ømme dutter ca 2 uger før jeg testede positivt. Da jeg testede var jeg 4+2
Hvordan ømme? Når du rørte ved dem, lå på maven eller bare konstant ømme? Var det som jag i dem eller mere sådan en tung fornemmelse? Undskyld hvis jeg spørger for meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128