Hvad skal i have til aften i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.278 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

SaNiNa

Her står den på frikadeller, kold kartoffelsalat med gulerød/agurk stænger med hjemme lavet hvidløgs dip.

Hvad skal i have?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

netdaddy

Vi skal forkæle os selv (eller dvs. jeg forkæler konen) med et par friske tun-bøffer og en lækker salat og groft brød.

Anmeld

22. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Her står den på frikadeller, kold kartoffelsalat med gulerød/agurk stænger med hjemme lavet hvidløgs dip.

Hvad skal i have?

Hvis alt går vel skal jeg ud og spise, men er ikke sikker endnu... min far har fødselsdag i dag og jeg er inviteret ud og spise med mine forældre, men skal gerne være lidt mere frisk....

Så hvis det er skal jeg på kinesisk resturante ....

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

Vi skal have indbagt mørbrad med salat og små kogte kartofler som bliver vendt på panden bagefter i timian og salt.

Anmeld

22. januar 2009

Bastian

Jeg skal have tabt nogle kilo, og normalt plejer jeg at lave nogenlunde samme mad til hele familien, hvor mit måske er tilberedt lidt anderledes. Men lige præcis i aften skal vi have to forskellige ting. Familien skal have omelet med skinke og kartofler. Jeg skal have kyllingefilet og ratatouille.

Lise

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Vi skal have indbagt mørbrad med salat og små kogte kartofler som bliver vendt på panden bagefter i timian og salt.

Det lyder helt vild lækkert... kæresten er helt vild med mørbrad...

Anmeld

22. januar 2009

LotteN

her står den bare på tomatsuppe med kødboller...! - er igang med og komme til bunds i fryseren

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

Sanne skriver:

Det lyder helt vild lækkert... kæresten er helt vild med mørbrad...

Det smager os helt vildt godt Jeg elsker os mørbrad og man kan lave så meget ud af den...

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Det smager os helt vildt godt Jeg elsker os mørbrad og man kan lave så meget ud af den...

Ja der er rigtig mange muligheder...

Du skal tag og prøve: at lægget et lille snit på langs af mørbraden og så fylde den med pesto og så komme bacon rund om og ind i oven...

Det er supper lækkert...

Sanne - som er ved at flytte en lampe i loftet, rammer den hele tidne under wii spil.

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

Sanne skriver:

Ja der er rigtig mange muligheder...

Du skal tag og prøve: at lægget et lille snit på langs af mørbraden og så fylde den med pesto og så komme bacon rund om og ind i oven...

Det er supper lækkert...

Sanne - som er ved at flytte en lampe i loftet, rammer den hele tidne under wii spil.

Ej det lyder lækkert... det må jeg prøve...

ha ha det må se sjovt ud hi hi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.