kvalme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Camillee

Camillee skriver:

puha kender til alt det med kvalme /:
men se her (:

https://www.baby.dk/debat/132609pi1/graviditet/dit-bedste-raad-mod-kvalme.aspx

ved ikke lige hvorfor linket er sort men det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

JJH

Camillee skriver:

puha kender til alt det med kvalme /:
men se her (:

https://www.baby.dk/debat/132609pi1/graviditet/dit-bedste-raad-mod-kvalme.aspx

øv hvor er det træls. glæder mig til at være på den anden side af det her, og kunne nyde denne ellers dejlige tid...

Anmeld

21. september 2011

Camillee

JJH skriver:

øv hvor er det træls. glæder mig til at være på den anden side af det her, og kunne nyde denne ellers dejlige tid...

det kan jeg godt forstå (: det gør jeg også, hehe det have været virkelig slemt med kvalme denne gang /: øv øv men det er da heldigvis kun en periode.

Anmeld

21. september 2011

JJH

Camillee skriver:

det kan jeg godt forstå (: det gør jeg også, hehe det have været virkelig slemt med kvalme denne gang /: øv øv men det er da heldigvis kun en periode.

Ja det håber jeg da det er. jeg skal til akupunktur i morgen hos min læge. håber det kan hjælpe lidt.

Anmeld

21. september 2011

Camillee

JJH skriver:

Ja det håber jeg da det er. jeg skal til akupunktur i morgen hos min læge. håber det kan hjælpe lidt.

uh så krydser vi fingre (:
vil du give en tilbagemelding på om det virker?

Anmeld

21. september 2011

JJH

Camillee skriver:

Ja det kan du tro. ellers snakker han om nogle piller, men det kommer nu an på bivirkningerne. (tænker mest på den bette)

Anmeld

21. september 2011

Camillee

JJH skriver:

Ja det kan du tro. ellers snakker han om nogle piller, men det kommer nu an på bivirkningerne. (tænker mest på den bette)

tusinde tak (:
hmm har faktisk godt hørt om an kunne få nogle kvalmestillede piller man skal tage inden et måltid, er det dem? men ved intet om dem overhovet..

Anmeld

21. september 2011

JJH

Camillee skriver:

tusinde tak (:
hmm har faktisk godt hørt om an kunne få nogle kvalmestillede piller man skal tage inden et måltid, er det dem? men ved intet om dem overhovet..

Det tror jeg det er.

Anmeld

24. september 2011

JJH

Camillee skriver:

Hej igen.

Jeg fik jo akupunktur i torsdags, og det virkede lidt. Nu er det tåleligt, så længe jeg stadig går med seaband armbånd, men ikke så meget jeg føler mig tryg ved at tage væk hjemmefra, men får da lavet lidt herhjemme nu og spiser nogenlunde normalt.

Vil helt klart anbefale dig at prøve akupunktur.

Anmeld

25. september 2011

Camillee

JJH skriver:

Hej igen.

Jeg fik jo akupunktur i torsdags, og det virkede lidt. Nu er det tåleligt, så længe jeg stadig går med seaband armbånd, men ikke så meget jeg føler mig tryg ved at tage væk hjemmefra, men får da lavet lidt herhjemme nu og spiser nogenlunde normalt.

Vil helt klart anbefale dig at prøve akupunktur.

tak for dit svar, hvor er det dejligt det her hjulpet..
min kvalme er ikke helt SÅ slem som den har været, men kan stadig ikke spise ret meget, spiser mindre end vores søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.