uhaaa en tudeprins jeg har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Susan1978

Ej jeg er ved at få spat af Emil..

jeg ved ikke hvad der trykker ham de her dage, men han er bare mega pivet, og vil ikke spise, han sidder bare og kaster med maden eller siger nej.

Jeg tror jeg tilbød ham 3 forskellige slags mad igår.

Han går rundt og skubber mig og vil op hele tiden, ind i mellem så får Ea også et skub eller også niver han hende..

gad vide om det er den der sprogudvikling eller sådan noget .

han sover fint og igår lagde jeg ham i seng kl 18:45 og jeg kunne bare se på ham hvor meget han nød endelig at komme i seng. Han faldt dog først i søvn ca 19:30 men han lå bare og pludrede og hyggede sig der i mørket.

sig mig er jeres også nogle små pivedukker og dramaqueens i øjeblikket?
er vi måske ude i noget tigerspring?

Susan og tudeprinsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

bette

åhh troede sku jeg var den eneste i verden med sådan et monster for tiden.. suk men sorry dejligt at høre man ikke er alene..
mikkel er såååå pivet og der er ingenting der kan gøre ham glad.. på nær at komme i bad.
og så kan han sidde på gulvet og bive mega gal.. men aner sku ik over hvad..

nogen der ved hva man stiller op???

Anmeld

22. januar 2009

Juniors mor

Yes, yes, yes -kender det.....desværre

Den sidste uge, har Julie været super pivet og meget morsyg!!! Hun vil hænge på mig HELE tiden og ingen andre duer hvis jeg er i nærheden - puha.....
Hun bliver også helt vildt hidsig lige pludselig, og så ligger hun sig på gulvet og piver og skriger - og man aner ikke hvad der har stukket hende!
Håber meget det snart går over........(helst inden lillebror kommer.....)
Helle

Anmeld

22. januar 2009

Loggidut

altså ja...det vil sige, jeg synes nu i grunden det er en smule aftagende!
Men der har godt nok lige været en rigtig hård periode hvor jeg blever revet i bukserne, og hun stamper i gulvet, og hænger mig om benene (sådan rent bogstaveligt)

men sætter jeg mig og legermed hende så er det stoppet åpromte med det samme, lige indtil jeg rejser mig.

jeg mærker det voldsomt meget når jeg laver mad, så presser hun sig ind mellem mig og komfuret (mega farligt!) og jeg skælder ud, og hun bliver mere og mere vred...

men igen, så synes jeg faktisk det er aftagende...eller også er jeg mere tålmodig

Anmeld

22. januar 2009

Lise

Pivet - check
Hidsig - check

Kaster med mad - check

Skubber - check

Sover godt om natten...næææh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.