AW ! jer med navle pircing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

lucas<3

gravid20 skriver:

Hvad gjorde i ???  

jeg tog min ud for en måned siden fordi det begyndte at gøre ondt, i morges da jeg stod op kan jeg så se at huden (der hvor staven sidder) er helt blodskudt..  det ser ud som om at det springer op, og det gør rigtig ondt og klør helt vildt .. 

nogen af jer med samme erfaring, ?? sprang det stykke hud eller blev det sig selv igen ?? 

har virkelig brug for lidt hjælp her ???

jeg tog min ud da jeg var i uge 20. men puttede den så i et par  gang om ugen så den ikke groede sammen. havde den bare i et par min . og jeg har min i nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

An&Jo

Jeg tog min ud da jeg var i uge 34 og har aldrig haft problemer med den.. Jeg satte den i igen et par uger efter fødslen og den ligner sig selv, der er dog kommet lidt mere hud rundt om staven, men det var også meget tyndt før fordi der blev stukket forkert.. Men jeg har aldrig haft gener af den i min graviditet.. Men synes det lyder som en god ide at smutte til lægen med den..

Anmeld

19. september 2011

Isabella_mor

gravid20 skriver:

Hvad gjorde i ???  

jeg tog min ud for en måned siden fordi det begyndte at gøre ondt, i morges da jeg stod op kan jeg så se at huden (der hvor staven sidder) er helt blodskudt..  det ser ud som om at det springer op, og det gør rigtig ondt og klør helt vildt .. 

nogen af jer med samme erfaring, ?? sprang det stykke hud eller blev det sig selv igen ?? 

det lyder meget underligt.

jeg tog selv min ud fordi min navle begyndte at stikke ud og så blev min piercing meget udsat for ryk, og der gik betændelse i.. så da jeg tog den ud gik der ikke længe så var der ikke mere betændelse. og der har ikke været bøvl med den siden.. og heller ikke huden. den ligner godtnok en hønserøv der er træt af at skide. men ellers er den fin

så hvis din hud flækker så skal du lige overveje at tage et smut til lægen... 

Anmeld

19. september 2011

Madam Blå

gravid20 skriver:

Hvad gjorde i ???  

Da jeg var ca så langt som du er nu begyndte min at gøre syyygt ondt. Havde taget den ud i uge 8, tror jeg nok. Den var helt rød, og jeg havde sådane en sviende og brændende fornemmelse.. Jeg var ved at få et strækmærke oveni navlepiercingsarret.

Det nederste hul fra piercingen sidder nu en god centimeter over navlen, fordi det er strukket så meget ud.. Og har et stort strækmærke ned igennen, der hvor navlepiercingen sad.

Var ved lægen, fordi jeg synes at hun da måtte gøre noget - troede at hun kunne klippe det, så det blev bedre. Var helt ude af den, fordi det bare sved sådan Men der var intet at gøre.

Jeg endte med at tage et stykke vat på navlen, og så noget gaffa-agtigt tape hen over. Det aflastede lidt.. Det gør jo vildt ondt, når man får strækmærker i arvæv.. Det kan jo ikke give sig..

Håber du finder ud af det

Anmeld

19. september 2011

Mor til Mike

gravid20 skriver:

ja okay, min bløder også en lille smule nu  

hvad er en graviditetspircing? og hvor kan man få dem henne, den lokale pircer havde ikke hørt om det før :/ 

du skal egentlig bare have fat i en stav der kan "gi sig" så det skal være noget blødt plastik..  Det er bare en meget  lang plastik stav med plastik kugler. 

Man kan vidst få dem ret mange steder..

http://www.piercingpusher.dk/surface-piercinger/1014-graviditets-navlepiercing.html

Anmeld

19. september 2011

baby012

Tak tøser, der er ikke noget at gøre ved det desværre  

men tak for rådene, har fået a vide fra lægen det er meget normalt, da huden der ikke kan strække sig .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.