gravid20 skriver:
Hvad gjorde i ???
jeg tog min ud for en måned siden fordi det begyndte at gøre ondt, i morges da jeg stod op kan jeg så se at huden (der hvor staven sidder) er helt blodskudt.. det ser ud som om at det springer op, og det gør rigtig ondt og klør helt vildt ..
nogen af jer med samme erfaring, ?? sprang det stykke hud eller blev det sig selv igen ??
har virkelig brug for lidt hjælp her ???

Da jeg var ca så langt som du er nu begyndte min at gøre syyygt ondt. Havde taget den ud i uge 8, tror jeg nok. Den var helt rød, og jeg havde sådane en sviende og brændende fornemmelse.. Jeg var ved at få et strækmærke oveni navlepiercingsarret.
Det nederste hul fra piercingen sidder nu en god centimeter over navlen, fordi det er strukket så meget ud.. Og har et stort strækmærke ned igennen, der hvor navlepiercingen sad.
Var ved lægen, fordi jeg synes at hun da måtte gøre noget - troede at hun kunne klippe det, så det blev bedre. Var helt ude af den, fordi det bare sved sådan
Men der var intet at gøre.
Jeg endte med at tage et stykke vat på navlen, og så noget gaffa-agtigt tape hen over. Det aflastede lidt.. Det gør jo vildt ondt, når man får strækmærker i arvæv.. Det kan jo ikke give sig..
Håber du finder ud af det 

Anmeld