AW ! jer med navle pircing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. september 2011

baby012

Hvad gjorde i ???  

jeg tog min ud for en måned siden fordi det begyndte at gøre ondt, i morges da jeg stod op kan jeg så se at huden (der hvor staven sidder) er helt blodskudt..  det ser ud som om at det springer op, og det gør rigtig ondt og klør helt vildt .. 

nogen af jer med samme erfaring, ?? sprang det stykke hud eller blev det sig selv igen ?? 

har virkelig brug for lidt hjælp her ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Mor til L&S

gravid20 skriver:

Hvad gjorde i ???  

jeg tog min ud for en måned siden fordi det begyndte at gøre ondt, i morges da jeg stod op kan jeg så se at huden (der hvor staven sidder) er helt blodskudt..  det ser ud som om at det springer op, og det gør rigtig ondt og klør helt vildt .. 

nogen af jer med samme erfaring, ?? sprang det stykke hud eller blev det sig selv igen ?? 

Jeg tog min stav ud tidligt i graviditeten - allerede ved 6 uge mener jeg!

Så jeg har ingen problemer haft!

Anmeld

18. september 2011

DortheSimonsen

Jeg tog min ud da jeg begyndte at få lidt mave. Men i dag har jeg en lille strækmærke, der hvor staven sad. Men har ikke haft ondt i det.

Anmeld

18. september 2011

mortilnoahogmelina

Jeg tog min ud halvanden måned før termin , jeg Har ingen problemer haft . Jeg Har aldrig hørt om nogen hvor det er sprunget .
Så Det tror jeg altså ikke det gør .

Anmeld

18. september 2011

Mor til Mike

gravid20 skriver:

Hvad gjorde i ???  

Min begyndte pludselig at bløde, og det begyndte at ligne et ar der hvor den sad, har haft den siden jeg var 12, så var meget overrasket! Men min kæreste købte en graviditets stav til mig, og så forsvandt det igen.. Den anden havde åbenbart sat og gnavet ind i huden

Anmeld

19. september 2011

baby012

Misselbek skriver:

Min begyndte pludselig at bløde, og det begyndte at ligne et ar der hvor den sad, har haft den siden jeg var 12, så var meget overrasket! Men min kæreste købte en graviditets stav til mig, og så forsvandt det igen.. Den anden havde åbenbart sat og gnavet ind i huden

ja okay, min bløder også en lille smule nu  

hvad er en graviditetspircing? og hvor kan man få dem henne, den lokale pircer havde ikke hørt om det før :/ 

Anmeld

19. september 2011

Benjamins'mor

Jeg fik afvide til scanning i 20. uge at jeg skulle overveje at tage min ud fordi den kunne flytte sig, og jeg så bare ville få et grimt langt ar. Jeg tog den ud, og idag er det ikke særligt pænt længere, den har rykket sig og der er kommet et ar, så jeg har valgt at jeg ikke vil have den i igen. 

Men har ikke lige oplevet noget med blodsprængning.

Anmeld

19. september 2011

baby012

benjamins'mor skriver:

Jeg fik afvide til scanning i 20. uge at jeg skulle overveje at tage min ud fordi den kunne flytte sig, og jeg så bare ville få et grimt langt ar. Jeg tog den ud, og idag er det ikke særligt pænt længere, den har rykket sig og der er kommet et ar, så jeg har valgt at jeg ikke vil have den i igen. 

Men har ikke lige oplevet noget med blodsprængning.

Nej okay, måske også fordi at jeg har "to", der er et meget tyndt stykke hud neden under der hvor staven sad, pga. en fejl da jeg fik lavet den. det ser ret skidt ud  

skal op til lægen og forhøre mig, det er ikke betændelse, huden ligner et sugemærke.. det ser ret træls ud, og gør ondt.  ØV. 

hvordan har den flyttet sig ?? 

Anmeld

19. september 2011

Benjamins'mor

gravid20 skriver:

Nej okay, måske også fordi at jeg har "to", der er et meget tyndt stykke hud neden under der hvor staven sad, pga. en fejl da jeg fik lavet den. det ser ret skidt ud  

skal op til lægen og forhøre mig, det er ikke betændelse, huden ligner et sugemærke.. det ser ret træls ud, og gør ondt.  ØV. 

hvordan har den flyttet sig ?? 

Årh, jamen det er lidt svært at forklare.

Når din mave vokser med bebs indeni, så strammer/strækker huden jo ud, og så kan kroppen skubbe rundt med piercingen. Ligesom at det kan skubbe sig ud af kroppen.

Anmeld

19. september 2011

baby012

benjamins'mor skriver:

Årh, jamen det er lidt svært at forklare.

Når din mave vokser med bebs indeni, så strammer/strækker huden jo ud, og så kan kroppen skubbe rundt med piercingen. Ligesom at det kan skubbe sig ud af kroppen.

Ja okay, var faktisk slet ikke klar over at huden blev så påvirket, men giver egentlig fin mening nu hvor jeg tænker over det .. 

må bare op og høre om ikke jeg kan få noget som måske kan hjælpe huden med at følge med .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.