Hejsa...jeg smed p-pillerne i juli, da vi gerne vil prøve at blive gravide.
For 12 dage siden havde jeg en slem stikkende smerte i højre side af underlivet, umiddelbart vil jeg tro at det har været ægløsning. Jeg fik en underlig fornemmelse i underlivet igen 5 dage efter og igår fik jeg ud af det blå pludselig en sindsyg kvalme og måtte skynde mig ud at kaste op! Jeg har aldrig prøvet det før...Jeg er sat til at få min mens på torsdag. Kan det være tegn på graviditet med opkast så tidligt i forløbet??
prøv af tag en test.
Men min datter kaste jeg op nogle gange ugen op til og da jeg var på 4+0 tog jeg en test den var svag positiv da jeg kom til scanningen på 6+0 henne blev jeg flytte 3 dage tilbage så den da jeg test var jeg endelig kun 3+5 henne så endelig starte opkasrningen da jeg var ca 2+5 henne vi have sex kun en gang så ret let hun er lave på dag 16 til 17 og det passe også med scanningen det kan det også kun gør for have kun sex den ene gang i midten af nov mdr*SS*.
Med min søn her til sidste have jeg det skidt ugen efter vores ferie især opkast også og ja så test jeg da jeg var 4+2 henne positiv og inden for 10 sek stod der gravid i vindue da jeg var 4+5 henne hved scanningen hos gynækologen igen blev jeg flytte tilbage 3 dage så igen starte det tidligt og kender også datoen hvornår tobias er lave*SS*første nat på tenrife hihi.
Håber den er der held og lykke.
Henriette
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld