? ang. køreposer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Plysbjørnen

til jer der har køreposer (nok mest ikke voksi) hvor meget stopper i ned i den der kørepose sammen med børnene (især da de var sm&aring for at de i skal komme ind med hænder og fødder der er lige så kolde som is-tapper???

Ved ikke om det er den jeg har købt der er røv-elendig, men hvis jeg putter benjamin i body (langærmet), strømpebusker, natdragt, hue og hansker har han stadig meget kolde hænder og fødder, så jeg er nød til at proppe han dyne ned i den også...

Og ja det begynder altså snart at knibe med pladsen...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Mie A

Her ryger Lærke ud i sin fancy kørepose fra Silvan iført en flecedragt og en hue. - Hun har sit normale tøj inden under. Der er pt. 2 dyner i den. Jeg var først bange for at hun blev for varm, men det er helt tilpas her.

Anmeld

22. januar 2009

Anja

Elias har et par lange uldunderbukser, sin alm undertrøje + trøje + en langærmet uldundertrøje på, samt hue og vanter.

Vi har sådan en der minder om sleebee og har to dyner i. Han er lækkert varm når han kommer ind - unden at have svedt.

Esther sover i en tyk, blød fleece flyverdragt med en hue og så ned i liften med en babydyne - de dage, hvor der er meget koldt har hun også et fleecetæppæ over sig. Hun er fint varm.

Anmeld

22. januar 2009

linemus

Signe og Nanna sover i Sleebeepose m. to dyner. De har alm. tøj, fleecetrøje, huer, halstørklæde og vanter på (ingen futter), og over sig har de et tæppe el. barnevognsdækken. De er dejlig varme, når de kommer ind. Pånær hvis Signe er vågnet først og er begyndt at klæde sig af. Heldigvis kan hun ikke komme længere end til at smide vanterne, nu hun er kommet i posen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.