Nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. september 2011

baby-kom-nu

I onsdags fik jeg følelsen af blærebetændelse  Så jeg tog op til lægen, da jeg har haft det maaaange gange før, og var helt sikker på at det var det. Det var det så ikke  Der var slet ingenting at se....

Siden har følelsen stadig været der, altså at jeg skal tisse HELE tiden..... og så har jeg ondt i lænden, samt at jeg har smerter ligesom mens/ÆL...

Jeg havde ÆL i mandags, og vi var sammen både søndag, mandag og tirsdag....

Er ved at blive sindsyg over den fornemmelsen, og af at rende på toilet HELE tiden.....

Nogen der har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

baby-kom-nu

18. september 2011

Filippa & Liva

Jeg har ikke selv prøvet det men synes da det lyder underligt og ubehageligt for dig. - har din læge sendt din urin til dyrkning for at se om der evt. kunne være andet?

Anmeld

18. september 2011

Frk-Lotusblomst

Jep. Jeg prøvede det i slut juli. Og det var simpelthen virkningen af for meget sex.
I Juli omkring æl knaldede vi som kaniner. Op til 1 time af gange med alt muligt og flere dage i trak. g en gang imellem flere gange om dagen. Det resulterede i at der kom for mange bakterier op. Når jeg gik på toilet efter sex fik jeg ikke tisset dem alle ud!
Dog stadig ingen blærebetændelse. - Det skulle gerne gå vlk efter lidt tid. Jeg havde MEGA ondt, og der kom meget blod med. Min urin prøve blev sendt til dyrkning der ikke viste noget udover at der selvfølgelig var baktier i. MEn igen INGEN blærebetændelse.

Så det kan godt komme af at i har haft sex de tre dage i træk.

Har oplevet det et par gange før, dog ikke helt så vildt som der i juli..

Anmeld

18. september 2011

baby-kom-nu

BigBabyWish skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det men synes da det lyder underligt og ubehageligt for dig. - har din læge sendt din urin til dyrkning for at se om der evt. kunne være andet?

Det er også virkelig træls Ja, den blev sendt til dyrkning, men der var ikke noget at se.... 

Anmeld

18. september 2011

baby-kom-nu

Frk-Lotusblomst skriver:

Jep. Jeg prøvede det i slut juli. Og det var simpelthen virkningen af for meget sex.
I Juli omkring æl knaldede vi som kaniner. Op til 1 time af gange med alt muligt og flere dage i trak. g en gang imellem flere gange om dagen. Det resulterede i at der kom for mange bakterier op. Når jeg gik på toilet efter sex fik jeg ikke tisset dem alle ud!
Dog stadig ingen blærebetændelse. - Det skulle gerne gå vlk efter lidt tid. Jeg havde MEGA ondt, og der kom meget blod med. Min urin prøve blev sendt til dyrkning der ikke viste noget udover at der selvfølgelig var baktier i. MEn igen INGEN blærebetændelse.

Så det kan godt komme af at i har haft sex de tre dage i træk.

Har oplevet det et par gange før, dog ikke helt så vildt som der i juli..

Det lyder også virkelig træls  Jeg har dog ingen blod i urinen, og nu er det ikke mere fordi det gør ondt som ved blærebetændelse, skal bare tisse HELE tiden, og så de smerter i ryg og underliv, samt at jeg føler mig vildt oppustet...Men men, selvom det er træls, så tager jeg det stille og roligt nu... Vi tager til Thailand på tirsdag, så håber varmen kan bedre det 

Anmeld

18. september 2011

Frk-Lotusblomst

Det lyder også virkelig træls  Jeg har dog ingen blod i urinen, og nu er det ikke mere fordi det gør ondt som ved blærebetændelse, skal bare tisse HELE tiden, og så de smerter i ryg og underliv, samt at jeg føler mig vildt oppustet...Men men, selvom det er træls, så tager jeg det stille og roligt nu... Vi tager til Thailand på tirsdag, så håber varmen kan bedre det 

Jeg ville nu ringe til lægen. Tænk hvis det udvikler sig i thailand. Bare så du ihvertfald har fået det tjekket.
Det tager jo ingen tid. Og lægen kan jo hurtigt tjekke for blærebetændelse så du får noget for det, eller finde ud af om det bare er lidt bakterie. eller hvad det er.

^^ FEJL.

Havde glemt du havde været til læge. Drik en masse tranebærsaft, det gjorde jeg. det hjalp!!!!

Og god rejse til Thailand.

Anmeld

18. september 2011

baby-kom-nu

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg ville nu ringe til lægen. Tænk hvis det udvikler sig i thailand. Bare så du ihvertfald har fået det tjekket.
Det tager jo ingen tid. Og lægen kan jo hurtigt tjekke for blærebetændelse så du får noget for det, eller finde ud af om det bare er lidt bakterie. eller hvad det er.

^^ FEJL.

Havde glemt du havde været til læge. Drik en masse tranebærsaft, det gjorde jeg. det hjalp!!!!

Og god rejse til Thailand.

Ja, det sku være jeg sku prøve det Tak, det blir skønt!! 

Anmeld

18. september 2011

Frk-Lotusblomst

baby-kom-nu skriver:

Ja, det sku være jeg sku prøve det Tak, det blir skønt!! 

Anmeld

19. september 2011

Mauser.

sådan kan jeg sagtens have det fx. dagen efter sex ?? :/ det gør hammer av.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.