Råd ang. kærestens fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Kofoed.

Chillien skriver:

Kom endelig med flere ideer  

Hvis der skal være mad, så små sandwich og pølsehorn, det smager godt og ligger en bund, plus det er nemt at lave (lokke andre til at hjælpe med).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

norenberg

jeg syntes helt klart godt man kan medbringe en ting/ret hver til sådan en fest...men syntes ikke man kan være bekendt at opkræve penge, det er i hvert fald lige over min grænse...

Anmeld

18. september 2011

Chillien

Kofoed. skriver:

Hvis der skal være mad, så små sandwich og pølsehorn, det smager godt og ligger en bund, plus det er nemt at lave (lokke andre til at hjælpe med).

Ej ja det var en vildt god ide!! Nemt og billigt.. Og det kan man nok lokke nogle til at lave

Fantastisk ide!

Anmeld

18. september 2011

Chillien

norenberg skriver:

jeg syntes helt klart godt man kan medbringe en ting/ret hver til sådan en fest...men syntes ikke man kan være bekendt at opkræve penge, det er i hvert fald lige over min grænse...

Ja det er også lidt det jeg tænker..

Altså jeg ville ikk selv være betænkelig ved det tror jeg...

Men folk har jo forskellige grænser.. Man kan hurtigt fornærme nogen.. Og sådan skal det heller ikk være..

Anmeld

18. september 2011

Chillien

Arh.. Har ikk mulighed for forsamlinghus alligevel... Pokkers også.

Anmeld

18. september 2011

DortheSimonsen

En god, nem og billig dessert;
Lav en lækker luftig chokolade kage serveret med iskugler og jordbærsovs. Jeg plejer at "trykke" kagestykker ud med former. Altså, fx stjerner, hjerter osv. Så bliver det lige lidt mere festligt

Håber I får en rigtig god dag  

Anmeld

18. september 2011

Chillien

DortheSimonsen skriver:

En god, nem og billig dessert;
Lav en lækker luftig chokolade kage serveret med iskugler og jordbærsovs. Jeg plejer at "trykke" kagestykker ud med former. Altså, fx stjerner, hjerter osv. Så bliver det lige lidt mere festligt

Håber I får en rigtig god dag  

Tak for rådet

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.