Råd ang. kærestens fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Chillien

Ja endnu engang må jeg vende til jer fantastiske kvinder og få mænd

Kenneth har fødselsdag i starten af november.. Og jeg har påtaget mig opgaven at arrangere den for ham...Men vil gerne i gang tidligt med planlægningen..

Jeg er ikke den rigeste person i verden.. Udgangspunktet er at jeg får kontanthjælp.. Så har ikke meget at gøre godt med.. Men ville gerne overraske ham..

Han er typen der ikke forventer noget for "så bliver man ikke skuffet".. Og det ved jeg også gælder her.. Så vil gerne gøre noget han ikk lige regner med..

Her er det så i kommer ind i billedet... Hva skal jeg finde på? Har tænkt lidt at samle alle hans venner og familie og leje et forsamlinghus (vi har adgang til et, til ingen penge igennem kolonihaveforeningen)

Men ved ikke om det er det jeg skal.. Vil ihvertfald samle nogele mennesker..

Kan man bede folk om at tage lidt mad med hver eller lægge et eller andet beløb..? Eller er det for flabet?

Og ellers, har i nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Kofoed.

Du kunne vel snakke lidt med svigermor, mon ikke hun kan lave nogle boller og en tante/bedstemor kan lave nogle småkager osv, så er det "kun" drikkevare du skal stå for? Har din kæreste en god veninde der kan lave en kage?
Hvis man spørger stille og roligt, så kan man sikkert finde mange, der lige kan bikse noget hurtigt/billigt sammen - Jeg ville med glæde gøre det, hvis jeg altså blev spurgt pænt

Anmeld

18. september 2011

Chillien

Kofoed. skriver:

Du kunne vel snakke lidt med svigermor, mon ikke hun kan lave nogle boller og en tante/bedstemor kan lave nogle småkager osv, så er det "kun" drikkevare du skal stå for? Har din kæreste en god veninde der kan lave en kage?
Hvis man spørger stille og roligt, så kan man sikkert finde mange, der lige kan bikse noget hurtigt/billigt sammen - Jeg ville med glæde gøre det, hvis jeg altså blev spurgt pænt

Jo altså min mor er god til boller.. Så det får jeg nok hende til...

Og så er han helt vild med den gulerodskage jeg laver.. Så slipper nok ikk udenom at lave den til ham...

Er du da en af de damer der laver de der flotte kager?

For det ku da helt sikkeret også være en fed ide..

Anmeld

18. september 2011

Dinna88

Det kunne være fedt hvis du skrev til ALLE du gerne vil have med og så aftaler I at I hver især tager noget med; en gruppe spæder til med penge til drikkevarer. Det kan du sagtens gøre, fordi det jo så ikke er dig der holder den for ham, men  jer alle 

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Chillien skriver:

Jo altså min mor er god til boller.. Så det får jeg nok hende til...

Og så er han helt vild med den gulerodskage jeg laver.. Så slipper nok ikk udenom at lave den til ham...

Er du da en af de damer der laver de der flotte kager?

For det ku da helt sikkeret også være en fed ide..

Desværre nej, jeg er sådan en der kan brænde en brandepandekage af, hehe.

Så har du allerede nogle af tingene, mon ikke du så kan finde nogen andre der kan hjælpe med lidt flere kage/småkager?

Anmeld

18. september 2011

Chillien

Dinna88 skriver:

Det kunne være fedt hvis du skrev til ALLE du gerne vil have med og så aftaler I at I hver især tager noget med; en gruppe spæder til med penge til drikkevarer. Det kan du sagtens gøre, fordi det jo så ikke er dig der holder den for ham, men  jer alle 

Ja det var også det mine tanker var lidt på.. Så ville der også være mulighed for at invitere flere end hvis jeg selv sku betale hele gildet...

Fedt at høre jeg ikk bare er egoistisk

Anmeld

18. september 2011

Chillien

Og så skujeg finde på et eller andet kedeligt vi skal hen til når vi kører hen hvor festen er..

Men hva sku det være?

Og hvilken mad sku jeg vælge at servere...?

Anmeld

18. september 2011

Chillien

Kofoed. skriver:

Desværre nej, jeg er sådan en der kan brænde en brandepandekage af, hehe.

Så har du allerede nogle af tingene, mon ikke du så kan finde nogen andre der kan hjælpe med lidt flere kage/småkager?

Hans kusine laver sådan nogle.. Ku være jeg ku lokke hende til det..

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Chillien skriver:

Hans kusine laver sådan nogle.. Ku være jeg ku lokke hende til det..

Det er en mulighed ja

Anmeld

18. september 2011

Chillien

Kofoed. skriver:

Det er en mulighed ja

Kom endelig med flere ideer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.