Vejedag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Plysbjørnen

Så er det atter engang blevet tid til at hoppe på vægten...

Her ved mig sagde den - 400 gr. Så nu går det i den rigtige retning igen...

Hvad med jer piger, hvor mange af jer nåede på vægten her til morgen...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Mie A

Jeg glemte det her til morgen... men igår havde jeg alt i alt tabt mig 3 kg. (siden 5. januar)

Anmeld

22. januar 2009

Lene76

weeeee mangler 200 gr for at ha smidt 5 kg siden 2 jan. hurra vi er gode tillykke med tabet piger

Anmeld

22. januar 2009

bette

jeg har tabt mig 2,2 siden 2 januar..

Anmeld

22. januar 2009

linemus

Arg, det var ikke godt. -100g. Det er jo nærmest lig med ingenting. Må hellere tage mig gevaldigt sammen, når eksamen er ovre om en uge, så jeg kan blive smækker til sommer

Anmeld

22. januar 2009

Astrid P

linemus skriver:

Arg, det var ikke godt. -100g. Det er jo nærmest lig med ingenting. Må hellere tage mig gevaldigt sammen, når eksamen er ovre om en uge, så jeg kan blive smækker til sommer

Hov hov, Line... Prøv at forestille dig at du nu går ud i køkkenet og fylder et decilitermål op med Olie. Det er den mængde fedt som er forsvundet fra din krop, og det er sgu udmærket!

Anmeld

23. januar 2009

Millebasse

Jeg har tabt mig 3,2 kilo siden 8. januar

Anmeld

23. januar 2009

ivfmarie

Tordag morgen inden afgang til Italien stod der 70.7 - det er et totalt tab siden 1/1 paa 4.2 kg...
Nu har jeg bare af at staa imod de italienske fristelser - og det er ikke de sorthaarede gutter jeg taenker paa, men deres olie-mad...

Marie - slet ikke her, men et helt andet sted!

Anmeld

23. januar 2009

linemus

Astrid P skriver:

Hov hov, Line... Prøv at forestille dig at du nu går ud i køkkenet og fylder et decilitermål op med Olie. Det er den mængde fedt som er forsvundet fra din krop, og det er sgu udmærket!

Klamt, men det virkede. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.