Hjælp! Gravid eller gravid udenfor livmodereren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Lilje1991

Hej

Jeg går rundt og tror måske jeg er gravid, men jeg er ikke sikker og vil derfor gerne høre om nogen kunne hjælpe mig?

Jeg er gået 3 2 dage over, men det er nu meget normalt, kan tit gå en hel uge over, men har i et par dage haft meget brunligt udflåd, hvilket jeg aldrig har haft før. Jeg er li startet på mit nye arbejde hvor jeg løbe rundt og dermed motionere meget og når jeg gør det får jeg SÅ ondt i min venstre æggestok i flere timer. Smerter ligesom når man har ægløsning bare meget værre. Må stoppe op og holde mig i siden og presse ind i håb om at smerten forsvinder, men det gør den ikke. Når jeg så kommer hjem er smerten væk, men er blevet erstattet af ondt/rumlen/banken i maven, tit i højre side som spreder sig til ryggen. Og smerten forsætter resten af aften. Om morgen og aftenen er mine bryster ømme og føles anderledes, ved ikke om de er spændte på dem måde? Havde sidst min menstration d. 14 august. Bare også fået lidt svamp, ikke overvældende, men nok til at de genere mig. Har læst at det med brunligt udflåd og smerter i æggestokkene kunne være en evt. graviditet uden for livmoderen så er lidt urolig.

Håber nogen evt. kan hjælpe mig

Knus lilje1991

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Lilje1991

Retter li mig selv i starten! Er ikke gået 32 dage over, der skulle stå 2-3 dage over

Anmeld

18. september 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg syntes du skulle prøve af tag en tur til lægen og bleve tjekke.

Svamp har jeg haft nogle gange især under graviditen og der kan forkommer lidt små blod pga det.

Jeg syntes du skulle få en tid nu her og få et tjek.Ikke nok med det du skriver kan det jo også være nået helt 3 f.eks nået med dine æggestok eller svampen.Kan også ske du bare er gravid+ har svamp+lidt rød og smerter.Men de må ikke gør alt for ondt..

Se af komme forbi lægen og blev tjekke helelr en gang for meget ind en gange for lidt plejer jeg af sige.

Held og lykke.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.