Nu må det altså også snart være vores tur :-(((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Anonym trådstarter

Synes det er SÅ hårdt hver måned når mens kommer!! Og så endda lige til tiden.... 

Vi smed p-pillerne i november 2010 og siden april/maj blev min mens regelmæssig (med 1-2 dage) og INTET er sket endnu!!! 

Så nu, i min desperathed, har jeg købt mig fattig i en masse kosttilskud og vitaminer til både manden og jeg, i håb om at det giver pote...  

Glade historier vedrørende dette modtages meget gerne 

Pleeeeease baby, find nu vej til os.... Vi ønsker dig så brændende!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Synes det er SÅ hårdt hver måned når mens kommer!! Og så endda lige til tiden.... 

Vi smed p-pillerne i november 2010 og siden april/maj blev min mens regelmæssig (med 1-2 dage) og INTET er sket endnu!!! 

Så nu, i min desperathed, har jeg købt mig fattig i en masse kosttilskud og vitaminer til både manden og jeg, i håb om at det giver pote...  

Glade historier vedrørende dette modtages meget gerne 

Pleeeeease baby, find nu vej til os.... Vi ønsker dig så brændende!! 

man siger jo der kan gå op til et år før de er helt ude af kroppen.. det skal nok ske for jer snart  for det

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

man siger jo der kan gå op til et år før de er helt ude af kroppen.. det skal nok ske for jer snart  for det

Ja det med 1 år har jeg hørt mange gange... Men jeg har flere måneder efter min mens er blevet regelmæssig testet positiv ÆL... Så chancerne for at pillerne er ude er vel ret stor - eller kan man mon også teste positiv æl selvom der måske stadig er p-pille hormoner i kroppen? 

Anmeld

17. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Ja det med 1 år har jeg hørt mange gange... Men jeg har flere måneder efter min mens er blevet regelmæssig testet positiv ÆL... Så chancerne for at pillerne er ude er vel ret stor - eller kan man mon også teste positiv æl selvom der måske stadig er p-pille hormoner i kroppen? 

det ved jeg faktisk ikke.. men tror nu nok det snart skal ske.. 

kan os være man ikke rigtig skal tænke over det.. det hjælper på rigtig mange.. når de sådan egentilg slår det hen at de så bliver gravide 

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

det ved jeg faktisk ikke.. men tror nu nok det snart skal ske.. 

kan os være man ikke rigtig skal tænke over det.. det hjælper på rigtig mange.. når de sådan egentilg slår det hen at de så bliver gravide 

Jeg synes ellers ikke at vi tænker over det i hverdagen mere... Ikke efter så lang tid... For et eller andet sted tænker man jo, at det alligevel ikke bliver til noget... Men det er jo klart op til mens-dagene tænker jeg dog en del og et lille håb dukker op alligevel.. 

Men det er sku svært ikke at tænke på det engang imellem!  

Anmeld

17. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg synes ellers ikke at vi tænker over det i hverdagen mere... Ikke efter så lang tid... For et eller andet sted tænker man jo, at det alligevel ikke bliver til noget... Men det er jo klart op til mens-dagene tænker jeg dog en del og et lille håb dukker op alligevel.. 

Men det er sku svært ikke at tænke på det engang imellem!  

kender det og ja det rigtig svært ikke og tænke på det når det er noget man ønsker sig så brænende.. men har os fået af vide det kan altid ligge i underbevistheden at man tænker over det uden selv sådan at vide det .. 

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

kender det og ja det rigtig svært ikke og tænke på det når det er noget man ønsker sig så brænende.. men har os fået af vide det kan altid ligge i underbevistheden at man tænker over det uden selv sådan at vide det .. 

Hehe, ej men så er det sku da heller ikke særlig nemt vel!? 

Anmeld

17. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hehe, ej men så er det sku da heller ikke særlig nemt vel!? 

nej det er jo det..  

Anmeld

17. september 2011

Kath.

Føler virkelig med dig! Det er forfærdeligt at gå og vente. Jeg er ved at blive helt bims og vi er ikke begyndt på pb endnu hehe.  Vi starter til sommer. Håber den er der i første forsøg. Held og lykke med jeres projekt. Jeg håber for jer at der snart er en bebs på vej i maven 

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Kath. skriver:

Føler virkelig med dig! Det er forfærdeligt at gå og vente. Jeg er ved at blive helt bims og vi er ikke begyndt på pb endnu hehe.  Vi starter til sommer. Håber den er der i første forsøg. Held og lykke med jeres projekt. Jeg håber for jer at der snart er en bebs på vej i maven 

Tusind tak  Typisk når man selv ønsker at blive gravid, så bliver alle omkring en gravide... 

Hvorfor er det bare altid sådan??? 

Håber for jer, at i ikke behøver at vente så længe, når i først er gået igang! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.