Krøllerne er sluppet løs og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

TrineMine86

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Hehe neej det ville jeg nok heller ikke.. Tror ikke man tænker så klart når det først sker.. Så kan man føle sig 100% klar i flere uger.. Meeen.. Det kunne jeg forestille mig at en fødsel hurtigt kan vende lidt rundt på..

Ja du må nyde at være en hval.. Det er snart slut.. Ih jeg glæder mig til jeg kan sige det.. jeg er "kun 22+4.. og tiden går nærmest baglæns..

nej tror heller ikke man tænker helt klart

pyhaa synes det er svært at blive ved med at nyde det, synes de dumme gener tager det meste af glæden fra det, så er glad for at jeg kan begynde at se en ende på det hehe

uhh du skal nyde den tid du er i nu, 2 trimester er det bedste i graviditeten, i hvert fald ifølge mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

TrineMine86

DanishFemale skriver:

Hej! Hvor har du fundet kjolen?? Jeg skal til fest i oktober og er også ved at være godt rund.

hej

den er fra mamalicious, men det er ved at være længe siden jeg købte den, tror ikke de fører den mere, desværre..

synes også selv den er hammer flot, og skøøn at have på´

Anmeld

18. september 2011

TrineMine86

Babymor2010 skriver:

Sikke en flot mave - og kjole Nyd nu aftenen inden du får en anden titel - måske der sker noget senere 

tak for det  og aftenen blev nydt i stor stil, desværre satte det ikke gang i noget, så vi må vente videre hehe

Anmeld

18. september 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
DanishFemale skriver:

Hej! Hvor har du fundet kjolen?? Jeg skal til fest i oktober og er også ved at være godt rund.

Jeg har sådan en kjole, som jeg gerne vil sælge, hvis du kunne være interesseret.. skriv en pb, hvis er

Anmeld

18. september 2011

Nitz - <3 David

TrineMine86 skriver:

nej tror heller ikke man tænker helt klart

pyhaa synes det er svært at blive ved med at nyde det, synes de dumme gener tager det meste af glæden fra det, så er glad for at jeg kan begynde at se en ende på det hehe

uhh du skal nyde den tid du er i nu, 2 trimester er det bedste i graviditeten, i hvert fald ifølge mig

Nej generne er godt nok ikke så slemme pt.. Jeg døjer "kun" lidt med mit bækken Og så lige en lugtesans, der ikke kan klare klamme lugte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.