Krøllerne er sluppet løs og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. september 2011

TrineMine86

Jeg har lige gjort mig klar til at skal til den sidste store fest sammen med tøserne, uden titlen MOR  

Er idag 39+1 og havde håbet jeg kunne nå den fest inden jeg fødte, da det er min gode venindes STORE 25 års fødselsdag og fejring af at hun er uddannet sygeplejerske  

kunne finde en kjole hvor jeg ikke følte mig som en hval i, så nu skal vi ud og danse vandet ud af benene og håbe at det kan sætte gang i en fødsel hehe

i får sku lige nogle billeder af min kjole  GOD weekend alle sammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Frøken J.

Du ser super lækker ud! Hav du nu en fantastisk aften og nyd den alt det du kan

Anmeld

17. september 2011

marloutti

Så flot...  Og meget flot mave...

Anmeld

17. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Du ser super lækker ud! Hav du nu en fantastisk aften og nyd den alt det du kan

Mange tak, hvor er du sød  og jo tak, den skal nydes i fulde drag hehe

Anmeld

17. september 2011

TrineMine86

marloutti skriver:

Så flot...  Og meget flot mave...

tak skal du have

Anmeld

17. september 2011

Nitz - <3 David

Wauw sikke en fin mave.. Den ser tung ud

Godt der er en sygeplejerske til stede i tilfælde af alt det dans sætter gang i noget.. ;P

Anmeld

17. september 2011

TrineMine86

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Wauw sikke en fin mave.. Den ser tung ud

Godt der er en sygeplejerske til stede i tilfælde af alt det dans sætter gang i noget.. ;P

mange tak  ja den er også tung, føler mig også som en hval, men det er jo snart slut med det

ja, er nu også selv uddannet sygeplejerske, men tror ikke jeg vil være i stand til at tænke klart i den situation hehe

Anmeld

17. september 2011

Nitz - <3 David

TrineMine86 skriver:

mange tak  ja den er også tung, føler mig også som en hval, men det er jo snart slut med det

ja, er nu også selv uddannet sygeplejerske, men tror ikke jeg vil være i stand til at tænke klart i den situation hehe

Hehe neej det ville jeg nok heller ikke.. Tror ikke man tænker så klart når det først sker.. Så kan man føle sig 100% klar i flere uger.. Meeen.. Det kunne jeg forestille mig at en fødsel hurtigt kan vende lidt rundt på..

Ja du må nyde at være en hval.. Det er snart slut.. Ih jeg glæder mig til jeg kan sige det.. jeg er "kun 22+4.. og tiden går nærmest baglæns..

Anmeld

17. september 2011

Clisolka

Sikke en flot mave - og kjole Nyd nu aftenen inden du får en anden titel - måske der sker noget senere 

Anmeld

17. september 2011

DanishFemale

Hej! Hvor har du fundet kjolen?? Jeg skal til fest i oktober og er også ved at være godt rund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.