Maven 17+0..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Emily2012<3

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Så kom billedet Sikke en fin bule .. Det kan sagtens være en plukveer.. Jeg havde den første omkring uge 13 eller sådan noget.. Men det er først her for et par uger siden jeg fandt ud af hvad det var.. Jeg kan ikke rigtig mærke dem.. men hvis jeg ligger og slapper af, kan jeg mærke en slags snurren/rumlen.. og så bliver den sten hård.. Jeg har dem 3,4,5 gange om dagen.. bare lige et minuts tid.. Til at starte med troede jeg at det var fordi han vendte sig eller sådan noget..

Min mor siger at det er gode tegn at ha dem.. For det forbereder livmoderen til fødsel.. Og hun mener at have hørt at hvis man har mange så vil fødslen blive "nemmere".. Men det er nok ik noget der er bevist..

Hihi.. Ååh.. det er sjovt at finde ud af at det nok er det jeg har.. Føler mig lidt mere gravid så.. Jeg tænkte ikke rigtig over det i morges faktisk.. 

Men kan da godt se det nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Emily2012<3

Frøken J. skriver:

Det er også bare det allerbedste at bevare et positivt syn på det hele, for i sidste ende venter livets største gave

Helt enig.. 

Kærestens datter på 6 år spørger også hele tiden ind til babyen, og kysser min mave og nusser min mave osv.. Det er SÅ kært..

Hun glæder sig til at få en lillesøster.. (Hun har 2 små brødre)

Anmeld

17. september 2011

Emily2012<3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Aj smuksak, det for tidligt at føle sig gammel 

Jeg er så begyndt at have plukveer. Er helt overbevist om at baby kommer lidt før tid, hehe. 

HAH, jeg er lige blevet 25 her den 9.. Og føler mig virkelig som en gammel kone..

Uuuuuh SPÆNDENDE!! Hvornår er du sat til søde?

Anmeld

17. september 2011

Frøken J.

BJNGJ. skriver:

Helt enig.. 

Kærestens datter på 6 år spørger også hele tiden ind til babyen, og kysser min mave og nusser min mave osv.. Det er SÅ kært..

Hun glæder sig til at få en lillesøster.. (Hun har 2 små brødre)

Årh hvor er det kært!!

Anmeld

17. september 2011

Emily2012<3

Frøken J. skriver:

Årh hvor er det kært!!

Ja det er bare super sødt.. Hun spørger tit om sådan nogle sjove ting som børn nu kan finde på at spørger om..

Jeg havde et lille hul i blusen og hun kigger på mig og spørger så om babyen kan kigge ud der..

Anmeld

17. september 2011

Nitz - <3 David

BJNGJ. skriver:

Hihi.. Ååh.. det er sjovt at finde ud af at det nok er det jeg har.. Føler mig lidt mere gravid så.. Jeg tænkte ikke rigtig over det i morges faktisk.. 

Men kan da godt se det nu..

Hehe jeg tænkte SLET ikke plukveer da jeg oplevede det første gang.. Når jeg høre/læser noget hvor ordet "veer" indgår så blir jeg sådan helt underlig.. Veer skal jo først komme om laaang tid.. Men det er da bare fordi jeg ik vidste at de kunne komme så tidligt.. Min veninde fx. oplevede ikke veer/plukveer før dagen før fødslen..

Jeg snakkede lige med JDM om det i torsdags.. Hun sagde os at plukveer er helt iorden, når de bare ikke kommer konstant og/eller gør ondt.. for de begynder først at gøre ondt i forbindelse med fødsel..

Anmeld

17. september 2011

Emily2012<3

Hehe jeg tænkte SLET ikke plukveer da jeg oplevede det første gang.. Når jeg høre/læser noget hvor ordet "veer" indgår så blir jeg sådan helt underlig.. Veer skal jo først komme om laaang tid.. Men det er da bare fordi jeg ik vidste at de kunne komme så tidligt.. Min veninde fx. oplevede ikke veer/plukveer før dagen før fødslen..

Jeg snakkede lige med JDM om det i torsdags.. Hun sagde os at plukveer er helt iorden, når de bare ikke kommer konstant og/eller gør ondt.. for de begynder først at gøre ondt i forbindelse med fødsel..

Hehe okay.. Ja jeg tænkte det heller ikke..

Men det er jo godt nok jeg har dem så.. Så håber jeg da bare ikke de kommer for tit eller begynder at gøre ondt.. :O

Anmeld

17. september 2011

Nitz - <3 David

BJNGJ. skriver:

Hehe okay.. Ja jeg tænkte det heller ikke..

Men det er jo godt nok jeg har dem så.. Så håber jeg da bare ikke de kommer for tit eller begynder at gøre ondt.. :O

Ah mon dog jeg tror de skal komme MEGET tit før det er "farligt" Sådan flere gang i timen.. Men man kan jo også sagtens have dem uden man mærker det.. fx. når man går.. Jeg kan ihvertfald kun mærke dem hvis jeg ligger på ryggen og slapper af..

Anmeld

17. september 2011

Emily2012<3

Ah mon dog jeg tror de skal komme MEGET tit før det er "farligt" Sådan flere gang i timen.. Men man kan jo også sagtens have dem uden man mærker det.. fx. når man går.. Jeg kan ihvertfald kun mærke dem hvis jeg ligger på ryggen og slapper af..

aah okay..

Jamen jeg kan heller ikke mærke noget jo.. Ikke engang babyen..   Glæder mig til jeg kan mærke baby.. 

Anmeld

17. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

BJNGJ. skriver:

HAH, jeg er lige blevet 25 her den 9.. Og føler mig virkelig som en gammel kone..

Uuuuuh SPÆNDENDE!! Hvornår er du sat til søde?

30 November. Så 10 1/2  uge tilbage  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.