Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Må vist også hellere flashe min mave igen!! Jeg er godt nok ved at være stor!!
Må vist også hellere flashe min mave igen!! Jeg er godt nok ved at være stor!!
Ja gør lige det da..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BJNGJ. skriver: Ja gør lige det da..
Synes godt nok også du allerede er langt henne!! Det går virkelig stærkt!
BJNGJ. skriver: Ja lige præcis.. Jeg prøvede lige at tage et billede her for en times tid siden, og der var den næsten bare helt slatten igen.. Og der kunne jeg slet ikke få sådan et flot billede som det jeg har lagt ind.. Det er så fantastisk.. Nu føler jeg mig gravid..
Ja lige præcis.. Jeg prøvede lige at tage et billede her for en times tid siden, og der var den næsten bare helt slatten igen.. Og der kunne jeg slet ikke få sådan et flot billede som det jeg har lagt ind..
Det er så fantastisk.. Nu føler jeg mig gravid..
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Synes godt nok også du allerede er langt henne!! Det går virkelig stærkt!
Jeps.. 17+0 idag.. mega lækkert..
Det går derudad.. og INGEN kvalme mere!!
Nu har jeg bare ondt i alle led osv.. Og går som en gammel kone.. høhø..
Frøken J. skriver: Så er det næsten helt sikkert dét! Og føl' du dig bare det med stor glæde, for det er du i hvert fald også
Så er det næsten helt sikkert dét! Og føl' du dig bare det med stor glæde, for det er du i hvert fald også
Hvor sjovt.. SÅ har jeg også prøvet det..
Ih ja, det føler jeg mig også nu når jeg kan se på det billede.. Kan slet ikke lade være med at kigge på det..
Før har jeg bare følt mig som en tyksak jo.. Og nu er jeg en gravid tyksak..
BJNGJ. skriver: Hvor sjovt.. SÅ har jeg også prøvet det.. Ih ja, det føler jeg mig også nu når jeg kan se på det billede.. Kan slet ikke lade være med at kigge på det.. Før har jeg bare følt mig som en tyksak jo.. Og nu er jeg en gravid tyksak..
Frøken J. skriver: Tyk på den fede måde, som nogen siger! Hehe! Og det bliver bare bedre og bedre jo længere hen man kommer! Eller til sidst er det måske ikke lige så skægt mere, men altså. hehe!
Tyk på den fede måde, som nogen siger! Hehe! Og det bliver bare bedre og bedre jo længere hen man kommer! Eller til sidst er det måske ikke lige så skægt mere, men altså. hehe!
Vil gerne tro det nok ikke er så fantastisk til sidst.. MEN der kommer noget fantastisk ud af det.. Tror bare man skal tænke sådan..
Jeg har nu også haft en lorte start med indlæggelse, men synes det er DEJLIGT nu.. så nu nyder jeg det bare..
Så kom billedet Sikke en fin bule .. Det kan sagtens være en plukveer.. Jeg havde den første omkring uge 13 eller sådan noget.. Men det er først her for et par uger siden jeg fandt ud af hvad det var.. Jeg kan ikke rigtig mærke dem.. men hvis jeg ligger og slapper af, kan jeg mærke en slags snurren/rumlen.. og så bliver den sten hård.. Jeg har dem 3,4,5 gange om dagen.. bare lige et minuts tid.. Til at starte med troede jeg at det var fordi han vendte sig eller sådan noget..
Min mor siger at det er gode tegn at ha dem.. For det forbereder livmoderen til fødsel.. Og hun mener at have hørt at hvis man har mange så vil fødslen blive "nemmere".. Men det er nok ik noget der er bevist..
BJNGJ. skriver: Vil gerne tro det nok ikke er så fantastisk til sidst.. MEN der kommer noget fantastisk ud af det.. Tror bare man skal tænke sådan.. Jeg har nu også haft en lorte start med indlæggelse, men synes det er DEJLIGT nu.. så nu nyder jeg det bare..
BJNGJ. skriver: Jeps.. 17+0 idag.. mega lækkert.. Det går derudad.. og INGEN kvalme mere!! Nu har jeg bare ondt i alle led osv.. Og går som en gammel kone.. høhø..
Aj smuksak, det for tidligt at føle sig gammel
Jeg er så begyndt at have plukveer. Er helt overbevist om at baby kommer lidt før tid, hehe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128