UPDATE - Hvilken kjole skal jeg vælge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LunaLykke skriver:

Ja altså, jeg lavede engang en tråd med nogle forskellige kjoler som jeg ikke helt kunne vælge imellem, til min datters barnedåb. Jeg besluttede mig så for den ene (nr 2) , men så kom jeg til at tænke på.. Jeg skal jo kunne amme i den?? Jeg regner med at skære ned på amningen når hun er 4 mdr. Det bliver hun d. 17. november og barnedåben er den 27. november. Det er jo kun 10 dage efter, så der ammer jeg jo nok stadig en del. 

Så altså . Jeg kan bare ikke finde nogen pæne kjoler som enten kan knappes ned, eller som er med en udskæring der lige kan hives ned under det ene bryst. 

Vil nogen måske hjælpe mig med at gå lidt på jagt efter en sådan kjole? Gerne i lyse farver. I kan se tråden her for at få en fornemmelse af stilen:

https://www.baby.dk/debat/133232pi1/stil-shopping-skoenhed/hvilken-kjole-skal-jeg-vaelge--.aspx

Synes den her er ret fin, selv om den ikke er heeelt lys.

http://www.notanshop.com/catalog/product_info.php?cPath=234_404&products_id=3253

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

lycly

Mussen2 skriver:

Jeg kan ikke lige finde ud af at linke fra Tlf. Men tjek purløgopersille.dkDe har en super lækker lys ammekjole

De er rigtig fine, men de er liiige dyre nok

Anmeld

18. september 2011

Chillien

LunaLykke skriver:

Uh, den du har i mintgrøn, er super flot. Men er den elastisk nok til at få ned under det ene bryst ?

Nu har jeg lige haft den på og prøvet... Jegkan ihvertfald ikk sådan lige hive den ned.. Men kan man lige lirke armen ud af "ærmet" fungerer det nok meget godt... Meeeen vil altså ikk kalde den optimal..

Anmeld

18. september 2011

Chillien

Jeg har en kjole liggende.. Har haft den på til nytår.. Ellers ikk.. Den ville være skidegod til når man ammer.. Den er lige til at hive ned..

Men den er mørkeblå.. Ved ikk om det er noget?

Anmeld

18. september 2011

Chillien

LunaLykke skriver:

Uh den der butterfly dress er SÅ smuk.. Den kunne jeg godt overveje

Ja den er jeg også ret pjattet med.. Især til den pris..

Og tror den er nem lige at vippe ned..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.