Hvilken kjole skal jeg vælge ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken kjole kan I bedst lide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.465 visninger
48 svar
0 synes godt om
10. september 2011

lycly

Sidder og kigger efter kjole til min datters barnedåb, men der er så mange fine kjoler 

Vil gerne have en hvid eller en lys kjole på som både sidder godt men som også er pæn og tækkelig 

Hvilken kjole kan I bedst lide? (De kjoler der ikke har ærmer skal jeg have en sort blazer på til)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Gokhanozen

BILLED 2

Anmeld

10. september 2011

Tennamor

Jeg synes de er super fine allesammen 

Anmeld

10. september 2011

henh01

Klart billede 1

Anmeld

10. september 2011

Dinna88

fejl

Anmeld

10. september 2011

Dinna88

Helt klart nummer 2! De andre er slet ikke min smag. Nummer 2 er lidt pin up, lidt 20'erne-agtig med et moderne tiltag. Det ville være SÅ fint hvis du så laver en knold i den ene side (altså, håret, høhø) så du ser meget klassisk ud

Anmeld

10. september 2011

TrineMine86

Luna F. skriver:

Sidder og kigger efter kjole til min datters barnedåb, men der er så mange fine kjoler 

Vil gerne have en hvid eller en lys kjole på som både sidder godt men som også er pæn og tækkelig 

Hvilken kjole kan I bedst lide? (De kjoler der ikke har ærmer skal jeg have en sort blazer på til)

helt klart billede 1 eller 2, de er super smukke

Anmeld

10. september 2011

K&S

BILLEDE 1

Anmeld

10. september 2011

2babygirls

Luna F. skriver:

Er helt vild med billede 1.
Hvor er den fra???

Anmeld

10. september 2011

BellaCiinea

Luna F. skriver:

Har stemt billed to =D Og så måske med en sort bolero til.

Har selv kigget mange gange på lige netop den kjole =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.