Den gravide mave.... Hjææææææææp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Nej det er en kort jakke, og man kan kun se at det er en herre jakke hvis man vidste det. Den var sort og enkel. 

Lyder dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Kender du det med at man bare synes alle frakker gør man der forkert ud?? :/ frygter næsten eg må ud i et telt-lignende sag... Sko har jeg heldigvis fået løst, Og med støttestrømper hjælper det virkelig på vand i ben og fødderne

Jeg ligned sådan et omvandrende telt, og følte mig såååååå grim. Men heldigvis den sidste tid, der var jeg hjemme det meste af tiden, og min længeste tur, gik vel til vaskehuset, lige overfor hvor jeg bor

åh det tænkte jeg slet ikke på da jeg var gravid :O

Anmeld

17. september 2011

ano14316

L.J.L skriver:

Medmindre man vil betale lidt ekstra, tror jeg ikke man finder en jakke som IKKE ligner et telt når man er gravid

Fandt denne:

http://www.tiffanyrose.com/maternity/clothing/BCC.html

har de mon også til gravide hehehe... 

min mave ville slet ikke kunne være i dem der.. men jeg har også kun en lille måned igen.. og er meget stor.. 

Jeg bruger min ridejakke.. købte den sidste år, og den var nedsat med 75% men de havde ikke min str. så tog nr. større.. betød jo ikke så meget, når jeg skulle bruge den til at ride i, og have en masse tøj på inden under.. 

Anmeld

17. september 2011

chael

Anonym skriver:

Hvad har I andre gjort vedrørende frakker/jakker her til efterår/vinter?? Mavsen kan ikke være i nogen som helst jo large eller xlarge men det bliver næsten telte at se på så kære damer må jeg se jeres??

Jeg havde en super fin ventejakke fra mamalicious.

Har den ikke mere, solgte den på trendsales, men den var rigtig fin og rigtig god.

Men ellers så ved jeg at mange bruger de der windbreakers, der kan nemlig være plads til maven, eller en anorak agtig jakke.

Ved der ligger en ventetøjs butik i City2, det har jeg ladet mig fortælle, måske de har en fin jakke derinde.

Ellers så kig eftere en brugt på nettet, det er jo begrænset hvor længe den skal være eller har været i brug

*Camilla 38+3

Anmeld

17. september 2011

L.J.L

ano14316 skriver:

har de mon også til gravide hehehe... 

min mave ville slet ikke kunne være i dem der.. men jeg har også kun en lille måned igen.. og er meget stor.. 

Jeg bruger min ridejakke.. købte den sidste år, og den var nedsat med 75% men de havde ikke min str. så tog nr. større.. betød jo ikke så meget, når jeg skulle bruge den til at ride i, og have en masse tøj på inden under.. 

Hmm så vidt jeg kan se er det gravid jakker..

Anmeld

17. september 2011

ano14316

L.J.L skriver:

Hmm så vidt jeg kan se er det gravid jakker..

Ja ja... bare vad i at min joke var dårlig.. 

Anmeld

17. september 2011

Giraffen

Anonym skriver:

En er også super fin så også den smukkeste bestseller vila frakke igår den blev bare SÅ forkert på så blev helt øv

øv hvor træls... men hvis du ser den her kan du rolig prøve den synes den er så flot på fordi man netop ikke ligner et telt fordi den er så baby doll agtig - er især vild med ærmerne der går ind forneden og så de store lommer og den store hætte  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.