Den gravide mave.... Hjææææææææp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.735 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Anonym trådstarter

Hvad har I andre gjort vedrørende frakker/jakker her til efterår/vinter?? Mavsen kan ikke være i nogen som helst jo large eller xlarge men det bliver næsten telte at se på så kære damer må jeg se jeres??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Janni.

Anonym skriver:

Hvad har I andre gjort vedrørende frakker/jakker her til efterår/vinter?? Mavsen kan ikke være i nogen som helst jo large eller xlarge men det bliver næsten telte at se på så kære damer må jeg se jeres??

Jeg fandt en billig herre jakke i bilka, som jeg brugte hen over vinteren. Det så okay ud, og var funktionelt (staves?)

Anmeld

17. september 2011

Maja88

hehe det bliver lige mit bryllupsbillede du får

fandt lige et mere.. ved godt jeg har født der, men min højgravide mave sank først ugen efter jeg havde født

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Jeg fandt en billig herre jakke i bilka, som jeg brugte hen over vinteren. Det så okay ud, og var funktionelt (staves?)

Det kom ikke til at se teltagtigt ud??

Anmeld

17. september 2011

MortilCilas

Jeg strutted med min mave, men skulle jeg noget hvor jeg skulel være mere ude, havde jeg lånt den største grimme laaaange jakke af min mor, men den varmed mavsen

Også kigged jeg efter vinterstøvler, men lige meget hvilke jeg prøved, kunne mine fødder ikke komme ned i, (var fyldt med væske) så den stod på klipklappere

Anmeld

17. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg købte for noget tid siden en sommerjakke som jeg også mener findes i en vinterudgave. Den er fra MINIMUM og er helt fantastisk.

Ellers findes der også rigtige ventejakker hos f.eks. Mamalicious. 

Anmeld

17. september 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Medmindre man vil betale lidt ekstra, tror jeg ikke man finder en jakke som IKKE ligner et telt når man er gravid

Fandt denne:

http://www.tiffanyrose.com/maternity/clothing/BCC.html

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Jeg strutted med min mave, men skulle jeg noget hvor jeg skulel være mere ude, havde jeg lånt den største grimme laaaange jakke af min mor, men den varmed mavsen

Også kigged jeg efter vinterstøvler, men lige meget hvilke jeg prøved, kunne mine fødder ikke komme ned i, (var fyldt med væske) så den stod på klipklappere

Kender du det med at man bare synes alle frakker gør man der forkert ud?? :/ frygter næsten eg må ud i et telt-lignende sag... Sko har jeg heldigvis fået løst, Og med støttestrømper hjælper det virkelig på vand i ben og fødderne

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg købte for noget tid siden en sommerjakke som jeg også mener findes i en vinterudgave. Den er fra MINIMUM og er helt fantastisk.

Ellers findes der også rigtige ventejakker hos f.eks. Mamalicious. 

Helt på barbund hvor finder man deres fysiske butikker??

Anmeld

17. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Helt på barbund hvor finder man deres fysiske butikker??

Minimum kan man købe hos eks. Invasion. Du kan se modellen her:

http://www.smartgirl.dk/toej/jakker/Lysegraa_Minimum_jakke_116339_24

Min er sort, og så skærer den altså under brystet på mig, selv om den ser ud som om den er lavtaljet. Jeg er 1.60 høj. Har set flere gravide i den. 

Mamalicious kan du købe hos eks. Mummi Ventetøj. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.