Var i aldrig bange???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Tak, alle dem jeg har snakket med synes bare jeg overdriver totalt, og at jeg ikke behøver at være bange. Men rart at hører at det går over. Smiler lidt...

Jeg er 11 uger henne og kaster meget op, skal snart til scanning det glæder jeg mig meget til!

Er meget taknemlig over jeres svar...!

Begge mine graviditeter har stået på opkast... 

Første graviditet fra uge 8 og frem til fødslen... 

Anden graviditet fra uge 6 og frem til nu.. Har 2 dage til termin... 

jeg prøvede piller til at tage kvalmende, stikpiller, akupunktur og seaband og intet hjalp på mig... Jeg måtte opgive det da jeg var omkring 25 uger henne.... Trods alt det opkast, spiser jeg allerbedst om aften... Og har da taget næsten 30 kg på... Jeg er normalbygning... Har også meget vand i kroppen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Wimmie

Frøken J. skriver:

Min situation er godt nok ikke helt som din. Jeg har ikke været lige så syg, og baby var planlagt her.. Men jo. Jeg er bange hver dag Det er enormt stort at være ansvarlig for, at et andet menneske overlever og trives. Jeg tænker dagligt, om jeg kan finde ud af det. Om jeg kan huske alle de små ting, som man skal vide som mor. Men jeg prøver at sige til mig selv, at den kærlighed, omsorg og empati jeg besidder, vil give mit barn et fantastisk liv. Og at jeg har en fantastisk kæreste, hendes far, som er lige så dan. Men jo - Jeg har dage hvor jeg næsten kan få angstanfald og tænke: "FUCK! Er jeg rustet til det her???"

Kan tilslutte mig alt hvad du siger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.