Anonym skriver:
Hej
Det er meget nyt for mig at være gravid, det skete lidt ups, med et kondom der bristede. Det bristede nogle måneder for tidligt, men stadig det har stor betydning for mit studie, hvor jeg nu er nød til at indlægge en barsels periode på trods af at jeg var 2 måneder fra at være HELT færdig.
Jeg er selvfølgelig blevet ramt af voldsom graviditets kvalme, så meget at jeg har tabt mig over 10 kg på 4-5 uger.Og blev derfor sygmeldt i 2 måneder.
Jeg er bare så træt heletiden og følelses mæssigt rundt på gulvet. Noget på størrelse med en lime har overtaget kontrollen med mit liv og min Krop. Hvilket for en selvstændig pige, som mig er meget skræmmende..
Jeg vil virkeligt gerne have den lille, men jeg synes bare det er psykisk og fysisk hårdt for min krop lige nu!
Er bange for om jeg nu kan slå til, om jeg er god nok, om jeg bliver den mor jeg altid har ønsket jeg vil være??
Var i aldrig bange?
Lille mig..
Ork jo

Men man vokser med oopgaven

Det skal nok komme og når kvalmen går over og du får din energo igen, så har du glemt alt om hvordan det er at have kvalme

Jeg havde ekstremt kvalme med min søn og endnu værre denne gang, men jeg havde da lykkeligt glemt det. Med min datter der var det ikke så slemt.
Men ja, der er ligepludselig noget andet der "tager over ens krop" og det kan godt være skræmmende.
Og jo, jeg tror de fleste gravide har haft en tanke omkring det samme. Om det nu kan gå og om man kan slå til.
Og JA, selvfølgelig kan du det

Pøj pøj med graviditeten

*Camilla 38+3, med nummer 3