Norman skriver:
Nåe i forbindelse med insimination, det står der jo ingen steder der hvor jeg har læst. Hm?
Altså jeg stoppede med p-piller i januar hvor det ikke lykkedes, så nu har vi sat gang i det rigtige babyprojekt hvor vi spiser sundere, dyrker noget motion osv osv, alt sammen for at skubbe lidt på vej.
Men tænkte bare at der da måtte være andre ting man kunne, og der faldt jeg jo så over Pergotime
Findes der virkelig ingenting til selvhjælp? Altså udover hypnose. Jeg stoppede med at ryge for 1,5 år siden og drikker aldrig (gider ikke). Så føler mig lidt fortvivlet.
Ventetiden kan være rigtig grum - jeg runder snart selv de tre år, så kender alt til det.
Mht hvad du kan gøre selv, tror jeg allerede du gør hvad du kan. Hvis du har PCOS, kan det være en ide at leve efter principperne fra bogen "spis dig gravid". Den handler i bund og grund om at få rigeligt proteiner, og undgå de hurtige kulhydrater.
Ellers så. tag kontakt til din læge, og bed om en henvisning - hvis du allerde nu ved du har PCOS, så vil de normalt gerne henvise dig selvom der ikke er gået et år. De hormoner du snakker om, hjælper med ægmodningen, og en gyn kan så scanne dig og fortælle dig nøjagtigt, hvornår din ÆL vil indtræffe, således I kan time det. De første behandlinger er meget skånsomme, og forhåbentligt skulle disse være nok for jer
Anmeld