Faddere og gudmor ?? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Luuna13 skriver:

Jeg ringer og spørg.

Havde bare en tanke om, at det ville være noget specielt med et personligt brev i stedet. Et hvor der stod noget om hvorfor vi lige nøjagtig havde valgt denne person til at stå fadder og hvad det betyder for os. Et man kunne gennem og tage frem. Et opkald bliver jo glemt lidt med tiden, men det er nok bare mig

Kan se at flere synes, at det er mere personlig at ringe end at skrive et brev, så det er det det bliver..

Tak for hjælpen..

Du kan da skrive et lille brev til hver enkelt, som du giver på selve dagen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Luuna13

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan da skrive et lille brev til hver enkelt, som du giver på selve dagen? 

Det tror jeg det ender med. Så har jeg også lidt længere tid at løbe på, og finder forhåbentlig på nogle guldkorn .

Anmeld

17. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Luuna13 skriver:

Det tror jeg det ender med. Så har jeg også lidt længere tid at løbe på, og finder forhåbentlig på nogle guldkorn .

Præcis, og det er da et dejligt minde for dem, fra sådan en særlig begivenhed 

Anmeld

17. september 2011

Camulla

Luuna13 skriver:

Er det ikke for sent at spørge på dagen? Jeg ville i hvert fald gerne være forberedt hvis det var mig Og i øvrigt ville præsten have navnene på fadderne til mødet inden dåben, men ved ikke om det er en nødvendighed...  

Anmeld

18. september 2011

Luuna13

Camulla skriver:

Er det ikke for sent at spørge på dagen? Jeg ville i hvert fald gerne være forberedt hvis det var mig Og i øvrigt ville præsten have navnene på fadderne til mødet inden dåben, men ved ikke om det er en nødvendighed...  

Jeg har tænkt mig at spørge pr. telefon, og give dem et lille brev på selve dagen hvor der står tak og evt. hvorfor netop denne person er valgt.

Jeg vil ikke vente til dagen, da jeg også selv gerne ville være forberedt ..

Det kunne vist godt misforståes..

Håber de alle sige JA.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.