Hvilke blogs følger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

*A*

Karen Klarbæks Verden

Louisa Lorang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

FrkT

Jeg følger slet ikke med i nogen, det der blogs tiltaler mig slet ikke faktisk, tidsspilde synes jeg 

Anmeld

17. september 2011

Clisolka

Jeg følger med i følgende: 

Varsel Barsel

Babybuisness

Rebecca Persson

Livets Minder

Fødselsberetning 

Og en hel masse andre 

Anmeld

17. september 2011

Sofia

Afashiontale

Anmeld

17. september 2011

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Hun er forfærdelig haha. Folk tror ofte jeg er vild med hende, og indrømmet; hun er da RØV lækkert og jeg ku' godt, men kan ikke lige hendes person og hendes stil er for meget. Og så dyrker hun jo ikke rigtig pin up stilen men mere rockabilly stilen.

Se baaaaare den BEDSTE youtuber:  http://www.youtube.com/watch?v=hln-UEvhJN0 - jeg vil giftes med hende hahahaha.

FANTAAAAASTISK... endelig noget jeg også kan lide og som jeg kan bruge til noget da daaaa

Anmeld

17. september 2011

Mor til Mike

Stjernestoev skriver:

Jeg vil lige høre hvilke blogs i følger?

Sophie elise 

Stine mariels

Isabelle 

Victoria Leanica

Anmeld

17. september 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

FANTAAAAASTISK... endelig noget jeg også kan lide og som jeg kan bruge til noget da daaaa

Det er jeg da glad for at høre Hun er så skøn. Det er stort set hende der har lært mig at fikse min make-up, haha.

Anmeld

17. september 2011

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Det er jeg da glad for at høre Hun er så skøn. Det er stort set hende der har lært mig at fikse min make-up, haha.

det skal jeg klart lære, jeg er en hat til at lægge makeup... så det er bare smadder skønt og så elsker jeg jo 70'er frisurer... 

Anmeld

17. september 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

det skal jeg klart lære, jeg er en hat til at lægge makeup... så det er bare smadder skønt og så elsker jeg jo 70'er frisurer... 

Hun er rigtig god til at hjælpe en - ellers tager du bare et smut herhen, så skal jeg give dig en hånd 

Uhm jeg er totalt forelsket i 20-/30ernes pin ups og 60-/70ernes pin ups! Nogle synes det er lidt meget, men går med de frisurer til daglig  

Anmeld

17. september 2011

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Hun er rigtig god til at hjælpe en - ellers tager du bare et smut herhen, så skal jeg give dig en hånd 

Uhm jeg er totalt forelsket i 20-/30ernes pin ups og 60-/70ernes pin ups! Nogle synes det er lidt meget, men går med de frisurer til daglig  

ja jeg kunne også selv finde på at have sådan noget hår til dagligt... men jeg har bare aldrig lært det. men nu kan jeg da se at det kommer jeg til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.