Hvilke blogs følger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.783 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Stjernestoev

Jeg vil lige høre hvilke blogs i følger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Dinna88

Jeg har i et stykke tid fulgt en modeblog af en kvinde der udfører pin up stilen SÅ godt. Hun lavede indlæg med frisurer og make-up, samt sine indkøb. Og så havde hun "dages outfit" og sådan. Men hun er desværre stoppet nu 

Ellers følger jeg ikke blogs, men youtubere!  Meget mere spændende.

Anmeld

17. september 2011

Stjernestoev

Dinna88 skriver:

Jeg har i et stykke tid fulgt en modeblog af en kvinde der udfører pin up stilen SÅ godt. Hun lavede indlæg med frisurer og make-up, samt sine indkøb. Og så havde hun "dages outfit" og sådan. Men hun er desværre stoppet nu 

Ellers følger jeg ikke blogs, men youtubere!  Meget mere spændende.

Hvad med Anne Lindfjeld?

Anmeld

17. september 2011

Dinna88

Stjernestoev skriver:

Hvad med Anne Lindfjeld?

Hun er forfærdelig haha. Folk tror ofte jeg er vild med hende, og indrømmet; hun er da RØV lækkert og jeg ku' godt, men kan ikke lige hendes person og hendes stil er for meget. Og så dyrker hun jo ikke rigtig pin up stilen men mere rockabilly stilen.

Se baaaaare den BEDSTE youtuber:  http://www.youtube.com/watch?v=hln-UEvhJN0 - jeg vil giftes med hende hahahaha.

Anmeld

17. september 2011

Stjernestoev

Dinna88 skriver:

Hun er forfærdelig haha. Folk tror ofte jeg er vild med hende, og indrømmet; hun er da RØV lækkert og jeg ku' godt, men kan ikke lige hendes person og hendes stil er for meget. Og så dyrker hun jo ikke rigtig pin up stilen men mere rockabilly stilen.

Se baaaaare den BEDSTE youtuber:  http://www.youtube.com/watch?v=hln-UEvhJN0 - jeg vil giftes med hende hahahaha.

Jeg ku' så MEGA godt Anne Lindfjeld.
Men du har ret, hun er faktisk ikke spor pin-up.

Men ja, hun er flot hende på youtube. Jeg synes rød læbestift er vildt flot, desværre ligner jeg er blanding mellem en klovn og Marilyn manson med det!!

Anmeld

17. september 2011

Dinna88

Stjernestoev skriver:

Jeg ku' så MEGA godt Anne Lindfjeld.
Men du har ret, hun er faktisk ikke spor pin-up.

Men ja, hun er flot hende på youtube. Jeg synes rød læbestift er vildt flot, desværre ligner jeg er blanding mellem en klovn og Marilyn manson med det!!

Du kan få hende hver 14. dage 

Om hun er.. Om hun er over 30!! Hun holder sig bare SÅ godt - og er så dygtig  høhø, join the club.. Jeg ligner også noget der er løgn med røde læber. Har tre røde lipgloss, og de samler bare støv. Men! Jeg elsker også at følge Kandee Johnson fordi det ikke KUN er make-up; det er også konkurrencer, hendes familie (man kunne følge hendes seneste graviditet OG fødsel på youtube. Da hun lå og havde veer, inden hun havde ringet til nogen, filmede hun sig selv hvor hun lå i sengen og tænkte: "er det nu?" det er vildt fedt)

Anmeld

17. september 2011

Stjernestoev

Jeg følger selv:
Babybite
Babybusiness
Bitterfissen Bethany
Copenhagendaily
De små ting 
Fuhrmann for dig
I love beauty
Louise Hartmann 
Maren Uthaug
Millemum
Mummybyheart
Superheltemors bekendelser 
Varsel barsel
You blush

Anmeld

17. september 2011

Stjernestoev

Dinna88 skriver:

Du kan få hende hver 14. dage 

Om hun er.. Om hun er over 30!! Hun holder sig bare SÅ godt - og er så dygtig  høhø, join the club.. Jeg ligner også noget der er løgn med røde læber. Har tre røde lipgloss, og de samler bare støv. Men! Jeg elsker også at følge Kandee Johnson fordi det ikke KUN er make-up; det er også konkurrencer, hendes familie (man kunne følge hendes seneste graviditet OG fødsel på youtube. Da hun lå og havde veer, inden hun havde ringet til nogen, filmede hun sig selv hvor hun lå i sengen og tænkte: "er det nu?" det er vildt fedt)

Ej hvor fedt
Jeg er bare ikke så meget til videoblogs, men det er nok fordi jeg har koncentrationsbesvær, og har det nemmere med skrift.

Anmeld

17. september 2011

Dinna88

Stjernestoev skriver:

Ej hvor fedt
Jeg er bare ikke så meget til videoblogs, men det er nok fordi jeg har koncentrationsbesvær, og har det nemmere med skrift.

Det er da ærgeligt Hvilke blogs er du til? 

Anmeld

17. september 2011

henh01

ingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.